U Švedskoj
133

Adidas pokrenuo kampanju za sportaše koji poste tokom mjeseca ramazana

L. R.
Adidas kampanja (Screenshot/Youtube)
Adidas kampanja (Screenshot/Youtube)
Njemački brend Adidas nedavno je u Švedskoj pokrenuo kampanju za sportaše koji poste tokom mjeseca ramazana.

Kampanja pod nazivom "Od izlaska do zalaska sunca" dijeli savjete sportašima koji su muslimani o tome kako da uspješno treniraju dok istovremeno održavaju post tokom mjeseca ramazana.

“Unatoč rastućem interesu za obuku tokom ramazana, informacije su na neki način podijeljenje. Mnogi muslimani poste tokom ramazana i žele održati svoje treninge, ali zapravo ne znaju kako to učiniti”, rekao je menadžer za komunikacije brenda Redwaan Hossain.

Prema švedskom poslovnom časopisu Resume u Švedskoj živi oko milion muslimana, koja ima samo nešto više od 10 miliona stanovnika, a kampanja je privukla nekoliko partnera visokog profila, uključujući Švedski nogometni savez, Švedski košarkaški savez i grupu Marathon.

Kampanja se poklapa s demografskim promjenama u Švedskoj, jer je ta zemlja prihvatila mnoge useljenike iz većinski muslimanskih zemalja i izdala preko jedan milion boravišnih dozvola strancima u razdoblju od samo deset godina.