Moda i ljepota
92

Aerie, najveći konkurent Victoria's Secreta, ima sasvim posebnu reklamu

Klix.ba
Američki modni brend Aerie objavio je novu reklamu koja ruši predrasude.

Glavni protagonisti u njoj su djevojke nesavršenih tijela koje su reklamirajući intimno rublje pozvale mlade da grade pozitivan stav prema svom izgledu i šalju inspirativne vibracije.

Nova kampanja nosi naziv "Share Your Spark" (Podijeli svoju iskru) i uz modele Iskru Lawrence i Barbie Ferreiru obuhvata blogerke i dizajnerice.

"Polovina ovih djevojaka nikada nije bila na snimanju", kazala je Lawrence. "Ipak, sve one ponosno pokazuju svoje golišavo tijelo i dijele iskre sa svim djevojkama".

Kompanija Aerie, inače glavni konkurent slavnom Victoria's Secretu, poznata je po reklamama inspirisanim stvarnim ženama koje, bilo da su modeli ili ne, govore o onome što ih pokreće.

"Kampanja AerieREAL slavi pravu ljepotu, unutrašnju ili vanjsku", kazala je predsjednica Jennifer Foyle. "Naše djevojke šalju tu poruku, a mi smo veoma uzbuđeni što im dajemo novi način da se pridruže ovom pokretu i kampanji".

Da njihovi potezi imaju efekta pokazuje i rast prodaje za 32 posto u posljednjem kvartalu. Ipak, ostaje im puno posla da dostignu Victoria's Secret koji je u fiskalnoj 2015. godini zabilježio skoro 7,7 miliona dolara u ukupnoj prodaji, uključujući i onu online.