Aida Terzić o pokretanju svog modnog brenda: Beograđanke su poludjele za našim artiklima
Jedan od sektora koji je najviše stradao tokom pandemije je turizam, no brojni ljudi vezani za taj dio privrede su tu priliku iskoristili kako bi osmislili i pokrenuli neke nove projekte.
Jedna od njih je i Aida Terzić, direktorica Pino Nature Hotela, a koja je nedavno uvrštena i među 40 najuspješnijih lidera Jugoistočne Evrope ispod 40 godina.
Naime, Aida je sa svojom sestrom Maidom pokrenula brend STYLINGER, koji je u kratkom vremenu našao svoje mjesto na modnoj sceni u BiH, a brzo su ga prepoznale i ljubiteljice kvalitetnih i unikatnih modnih dodataka iz cijele regije.
U razgovoru za Klix.ba Aida nam je otkrila šta ju je motiviralo i inspiriralo za pokretanje ovog biznisa.
"Budući da sam veliki radoholik, stalno sebi pridodajem nove poslove i projekte, a taj entuzijazam i stalnu želju za stvaranjem nove vrijednosti nosim još iz kuće svojih roditelja. U pandemiji smo, kada je grana turizma najsnažnije pogođena, shvatili koliko zavisimo od domaće proizvodnje i koliko je ona važna za sve nas, te da joj i mi želimo dati svoj mali doprinos", započela je Aida svoju priču.
"Modni brand STYLINGER sam pokrenula sa svojom sestrom Maidom, u želji da poslovnim ženama ponudimo kvalitetne i unikatne komade odjeće od vrhunskih materijala kao što su kašmir, vuna i pamuk, ali po pristupačnim cijenama. Budući da smo obje preokupirane svojim trenutnim poslovima i obavezama u Pino Nature Hotelu i Relax Toursu, jasno je da cilj pokretanja novog brenda nije samo profit, nego i želja da ujedno uposlimo domaću proizvodnju, dok naše dame uživaju u gotovo pa unikatnim proizvodima u veoma limitiranim količinama. Za samo nekoliko mjeseci i same smo se iznenadile ogromnom potražnjom na tržištu te smo zaprimile veliku količinu narudžbi iz cijele regije, a najviše iz Beograda, Sarajeva, Splita, Mostara, Travnika, Novog Sada, Banje Luke...", kazala nam je Aida.
Iako je brend relativno nov na bosanskohercegovačkoj modnoj sceni, već je postao prepoznatljiv po svojim kvalitetnim odjevnim predmetima. Aida kaže da je prezadovoljna kako se cijela priča o STYLINGERU razvija.
"Budući da ni Maidi ni meni ovo nije core business, dakle nije naša osnovna preokupacija, te da nismo imale skoro nikakav marketing niti promociju osim one najslađe "od usta do usta", mi smo i više nego zadovoljne. U našem showroomu se mogu pronaći kašmir kaputi i vuneni kaputi neobičnog kroja, zatim sakoi za poslovne dame, razne vrste poncha, kabanice te veoma zanimljive mini i midi suknje koje imaju imitaciju svezanih rukava košulje oko struka", ispričala nam je Aida i otkrila što je kod njih trenutno najtraženiji odjevni predmet.
"Naši bestselleri mont kaputi i jakne su se toliko počeli naručivati da ih u jednom momentu naša proizvodnja nije mogla osvojiti. Posljednje 3 u 1 mont jakne su nešto najpraktičnije što smo do sada proizveli, budući da u jednoj jakni imate nekoliko kombinacija, nosite je kao ruksak, možete joj skinuti kapuljaču, kao i rukave te imati mont prsluk".
Aida nam je otkrila i čemu pridaju posebnu pažnju tokom izrade odjevnih predmeta.
"Posebnu pozornost pridajemo tome da su količine veoma limitirane tako da se naše dame koje nose ove proizvode zaista osjećaju kao kraljice, jedinstvene, posebne i unikatne. Skoro pa nijedan naš proizvod nije isti i bez obzira na to koliko se neki određeni proizvod traži, ne idemo u masovnu proizvodnju, nego osmišljamo nove modele, kako bismo ispunile obećanje dato na početku, a to je da ćemo imati limitirane količine jednog proizvoda. Materijali koje biramo su italijanski, veoma visokog kvaliteta, dok je proizvodnja isključivo bosanskohercegovačka", istaknula je.
Aida nam je otkrila i koji komadi su njoj najdraži.
"Budući da sam 175 cm visoka, uvijek mi je bilo teško naći dugi kaput ili duge hlače, sve mi je uvijek izgledalo kao da sam obukla od mlađe sestre Maide (smijeh). Uvidjele smo da nije mali broj dama koje su upravo u potrazi za ovakvim proizvodima, tako da smo proizvele vrhunske oversize kašmir kapute, iznimno duge s veoma zanimljivim "puf" rukavima, u kojima se naše klijentice osjećaju elegantno i unikatno. Još jedna zanimljiva kreacija je suknja mini ili midi dužine, koja ima imitaciju rukava muške košulje, koji se vežu sprijeda. Prije mjesec sam u toj suknji šetala Istanbulom, kada su me djevojke na ulici zaustavljale da pitaju gdje je kupljena, tada sam shvatila da smo na dobrom putu i da naše kreacije privlače pozornost, pa čak i u jednoj svjetskoj metropoli kao što je Istanbul", kazala je ponosno.
Pitali smo je i kako bi ocijenila modnu scenu u BiH.
"Naša domovina u svakom segmentu i u svakoj privrednoj grani ima vrhunske stručnjake, pa tako i na modnoj sceni, koji predano i veoma kvalitetno rade svoj posao. Maida i ja nismo kreatorke niti dizajnerice, mi smo jednostavno u nedostatku pojedinih odjevnih predmeta na našem tržištu poželjele da ih napravimo, a ujedno i da potičemo domaću proizvodnju. Zbog prirode svog posla u turizmu, imala sam hvala Bogu priliku proputovati gotovo cijeli svijet i s pravom smatram da su naši građani lijepo modno osviješteni, uredni i dotjerani. Nije nužno imati najskuplje "krpice" kako biste izgledali dotjerano, dovoljno je imati primjerice jedan dobar kvalitetan komad odjeće kao što je kaput, cipele ili torba, kako bi kompletna odjevna kombinacija izgledala lijepo", tvrdi Aida.
S nama je podijelila i odakle ima najviše narudžbi.
"Trenutno imamo samo showroom u Titovoj ulici, a većina narudžbi se vrši online. Na naše veliko iznenađenje najviše narudžbi smo zaprimili iz Beograda, Beograđanke su poludjele za našim artiklima, nakon toga slijede Sarajevo, Banja Luka, Novi Sad, Mostar i Split", kazala nam je Aida pa otkrila i kako uspijeva, kao poslovna i porodična žena, uskladiti sve obaveze.
"Teško pitanje koje i sama sebi često postavljam", nasmijala se pa nastavila. "Pino je naš najvredniji projekat upravo zato što u njega niko osim moje porodice i arhitekte Amira Zeca nije vjerovao. Smatrali su da je Trebević "ničija zemlja" i destinacija koja neće zaživjeti, banke i "veliki menadžeri" su predviđali da će poslovati s gubitkom prvih 10 godina... Na veliku radost svih nas, Pino od prve godine posluje s dobitkom i ima ROI od preko 15% što je izvanredan rezultat za hotelsku industriju, osvojio je sve prestižne svjetske nagrade, međutim i dalje se svakodnevno trudimo unaprijediti kvalitet svojih usluga. I dalje 70% svoje energije i ljubavi ulažem u Pino Hotel, ostalo slobodno vrijeme raspoređujem na sve ostalo. Spavam 5-6 sati dnevno kako bih stigla završiti sve obaveze te je moj organizam navikao na taj bioritam, ukoliko se desi da spavam više, mozak kao da mi se uspava i onda ne funkcioniram", kazala nam je kroz smijeh i za kraj otkrila postoji li neki recept za poslovni uspjeh.
"Velika je razlika između menadžera i lidera, iako mnogi ljudi miješaju ta dva pojma. Upravo tokom rada s ljudima sam naučila da nije isto biti menadžer i lider, menadžer delegira uposlenicima zadatke, a ja radije biram da budem lider koji će im pokazati svojim primjerom što i kako treba da rade i koji neće reći "radi to tako" nego "idemo zajedno to uraditi ovako" i to "ovako" im pokažem svojim primjerom, svojim radom. Svaku kompaniju čine njeni ljudi, posebno kada se radi o uslužnoj djelatnosti, ljudi su prva linija fronta i onako kako se vi kao lider ponašate prema njima, budite sigurni da će se tako i oni ponašati prema vašim klijentima i gostima! To je mnogo važno zapamtiti! Bez obzira na to što sam ja direktorica hotela, smatram da nijedan uspjeh ne bih mogla postići sama bez svog tima, bez svoje Pino porodice, pa čak ni posljednja prestižna nagrada Business Elite Awards koju sam dobila u Istanbulu, ne smatram da je moja lična, ja sam samo neko ko je prosto prije 7 godina "ostavljen" da vodi hotel, budući da nijedan menadžer nije vidio potencijal u Pino Hotelu i nije se usudio preuzeti odgovornost povrata investicije. Moj tim i ja smo u Pino uložili svu svoju ljubav, energiju i vrijeme, što se na kraju isplatilo", zaključila je Aida.