Moda i ljepota
481

Ajla Huremović izrađuje jedinstvene personalizirane torbe prema karakteru njihovih vlasnica

Piše: M. H.
Sve je veći broj mladih ljudi u BiH koji su svoju univerzitetsku diplomu pohranili negdje na sigurno mjesto, čekajući godinama priliku za rad u struci. Neki od njih ipak ne čekaju "bolje sutra", već osmisle i druge načine kako da upotpune vrijeme i od kreativnog hobija naprave svoj mali biznis.

Tuzlanka Ajla Huremović profesorica je bosanskog jezika i književnosti, ne predaje u školi već je sama dizajnirala neobične aksesoare Toto Couture, a najzanimljivije od njih su nesvakidašnje, unikatne, ručno rađene torbe.

Ajla je javnosti poznata po ulogama u nekoliko značajnih reklama, kao i u nekoliko TV emisija za djecu. S ovom svestranom Tuzlankom razgovarali smo o njenim neobičnim personaliziranim torbama.

Ajline torbe su umjetnost koja se nosi, jer ona bojama na svakoj oslikava jednu žensku priču.

“Kreativni izražaj i ljubav prema umjetnosti su me potaknuli da pokrenem Toto Couture, brend kojem je cilj stvarati lijepe, vedre i unikatne stvari koje su drugačije od klasičnog modnog pristupa” priča u razgovoru za Klix.ba Ajla Huremović.

Personalizirane torbe su, kako kaže, jedan od njenih najpopularnijih proizvoda. Za svoje torbe kaže da su kvalitetne, unikatne, pristupačne i načinjene od prirodnih materijala, otpornih i postojanih boja, one su najbolje saputnice svojim vlasnicama. Dodaje da je svaka drugačija i da svaka ima svoj karakter.

Ajline torbe imaju i svoje ime i često ih izrađuje po narudžbi žena, tako da iscrtani likovi s nekim detaljima podsjećaju na dame koje ih nose, jer ih ona izrađuje prema karakteru buduće vlasnice.

Na pitanje u čemu nalazi inspiraciju pri izradi ovih neobičnih modnih dodataka, odgovara da inspiraciju pronalazi u svemu što je pozitivno.

“Oslikavanje torbi je jedan složen proces koji zahtijeva spretnost i brzinu kako bi torbe što prije završile u rukama svojih vlasnica“, priča naša sagovornica.

Ajla je svoj kreativni hobi pretvorila u mali biznis. Cijene su, tvrdi Ajla, pristupačne za bh. tržište.

“Pretvoriti hobi u ozbiljan biznis nije lako, ali je moguće ukoliko imaš jasno definisan smijer u kojem želiš ići. Ja mislim da sam tek krenula. To me inspiriše da idem dalje”, poručuje za kraj razgovora ova svestrana Tuzlanka koja za sebe kaže da je profesorica književnosti po struci, a umjetnica po rođenju.