Art Go'den predstavio novu kampanju inspirisanu pomorskom baštinom Dubrovnika
Dubrovnik i Sarajevo su uvijek imali neku tajnu vezu, nekakav poseban taktilan odnos, kako danas tako i kroz historiju. Ta veza je začeta putevima starih karavana Dubrovačke Republike, prvenstveno trgovinom među ljudima, a onda i njihovim odnosima koji su možda bili i preteča današnjih modnih trendova na ovom našem području.
Dok se većina svjetskih modnih brendova personificira s gradom iz kojeg dolaze, barem u modnim krugovima (tako se na primjer Prada poistovjećuje s Milanom, Hermes s Parizom, a Burberry s Londonom), pravo je pitanje da li na ovom našem području postoji neki modni brend koji se personificira s nekim gradom i njegovom baštinom i prezentira dostojno isti?
Odgovor na ovo pitanje se nameće sam od sebe, dubrovački modni brend Art Go'den svojim bezvremenskim dizajnom, putem svojih modnih dodataka komunicira priču o izvornosti dubrovačke baštine, ali je taj dizajn često obogaćen i motivima Sarajeva. Inspiracija su često bili lokalni dubrovački baštinski motivi koji su se aplicirali na modne dodatke od svile, kašmira i kože i koji usput definiraju uglađenost i kultiviranost poput leptirki, kravata, marama, torbi, nakita.
Ova modna kampanja svoj izvor nalazi u pomorstvu kao fenomenu Dubrovačke Republike. Stoga je za lokaciju snimanja namjenski odabran tradicionalni jedrenjak Karaka, koji je za ovu prigodu bio usidren ispred stare gradske luke.
Izbor modela je pao na osobe s jakim karakterom: jednog od najmlađih dubrovačkih kapetana Mara Cara, inspicijenticu kazališta u mirovini gospođu Kaću Carević, dječaka manekena Jakova Vulanovića, prelijepog psa dalmatinca Spotteya koji je ujedno simbol Dubrovnika ali i Dalmacije, te dva profesionalna modela Anamariju Crnoju koja je prošle godine od Elle Style Awards dobila nagradu za novo lice i model Ivanu Evu Klobasu koja snima editorijal od Milana do Istanbula. Fotografije potpisuje mladi i kreativni fotograf Srećko Rundić koji je pobijedio na Elle Fashion Foto Talentu i ujedno radio kampanje za vodeće projekte u regiji.
Mickey Rourke, Roger Moore, Bernie Ecclestone, Shahrukh Khan, Monica Bellucci, Jamie Fox neke su od slavnih ličnosti koje su zadnjih godina posjetile Dubrovnik, a i neko od prodajnih mjesta Art Go'dena u dubrovačkim hotelima s pet zvjezdica, ili bar na dar dobila neki njihov proizvod. Svaki klijent ovog brenda koji nosi njegove proizvode na sebi nosi Dubrovnik i ujedno je ambasador tog grada.
Za više informacija o samoj kampanji i brendu posjetite www.artgoden.com, njihov Instagram https://www.instagram.com/artgoden_dubrovnik/ ili Facebook profil https://www.facebook.com/ArtGodenDubrovnik/