Balenciaga predstavila novu kolekciju u kojoj su naglašena turistička mjesta
Odabranim lokacijama Balenciaga ističe nadu da ćemo uskoro moći sigurno putovati, nakon što se situacija u vezi s pandemijom koronavirusa smiri.
Kolekcija je uniseks, lagana za nošenje i prevelika, što je u skladu s tipičnom estetikom ove španske modne kuće, koju je zacrtala njena kreativna direktorica Demna Gvasalia. Odjeća predstavlja povratak jaknama, kaputima i parkama iz 90-ih godina. Ostali su komadi inspirisani vjenčanicama sa cvjetnim motivima.
Kolekciju prati i video pod nazivom "Feel Good Video", koji je nastao u saradnji s Kamilyom Kuspanovom i Antonom Bialasom.
Video ne prikazuje odjeću niti je klasična reklamna kampanja, a cilj mu je izazvati pozitivne emocije pomoću slika i zvukova za koje je naučno dokazano da većinu ljudi čine sretnim. Sastavljen je od niza scena koje prizivaju želju za spokojem i normalnošću, što trenutno želimo više od svega.