"Vratila se", pisalo je u objavi na Instagramu, dok su ispod te rečenice stajali simoboli brendova Fenty i Puma. Nijedan od ovih brendova nije otkrio više detalja o novoj kolekciji, a vijest je sama po sebi bila nepredvidljiva.
Rihannina veza s brendom Puma traje gotovo deset godina. Prvo se pridružila brendu kao kreativna direktorica 2014. godine. Zatim je izdala seriju rasprodanih patika i priredila brojne revije na Sedmici mode u New Yorku, dobivši pozitivne kritike od kritičara i kupaca.
Njezina posljednja kolekcija za Pumu objavljena je 2017. godine, a saradnja je nenajavljeno prekinuta dok je slavna pjevačica nastavila s drugim projektima. Ona je potom 2019. godine lansirala vlastiti brend Fenty u saradnji s brendom LVMH.
Podsjećamo, Rihanna je nedavno na nastupu Super Bowla oduševila potezom kada je u jednom trenutku odlučila popraviti šminku puderom iz vlastite kolekcije. Mnogi ljudi su upravo taj potez nazvali odličnim marketinškim trikom.