Promo / Bvlgari predstavio novi parfem "Man Wood Essence", miris koji oživljava osjetila i samopouzdanje
Inspirisan samopriznanjem, Bvlgari je predstavio energiju prirode u dinamičnom novom mirisu Bvlgari Man Wood Essence, jedinstvenom mirisu koji je potpisao Alberto Morillas. Očaravajući miris predstavlja potpuno novi miris koji oživljava osjetila i osigurava samopouzdanje.
Eau de Parfum se otvara sjajnom iskrom citrusa i začina. Zagonetni talijanski limun asocira na Mediteran, gdje je krajolik osvježavajući, a život pun energije. Koriander dodaje neočekivani vrh vatrene avanture.. Čempres i vetiver osiguravaju punoću i zadovljivost mirisa. Poput ognjišta kuće, temelj mirisa je još jedan zimzeleni cedar. Kako bi pojačao svoj utjecaj, Morillas je kombinirao dvije specifične note cvrčave smole i morskih nota.
Bvlgari Man Wood Essence je utjelovljen u bočicu s upadljivim, čistim linijama, u koraku sa dobro poznatom estetikom Bvlgarija, a njegov dizajn savršeno bilježi simbiozu između grada i prirode. Njegova žarišna tačka je živopisna zelena boja Eau de Parfum. Boja simbolizira vitalnost i snagu stabla, dok staklo smeđe boje izražava snagu zemlje.
Režirano od strane poznatog modnog fotografa i režisera Jakoba Sutona, reklamna kampanja Bvlgari Man Wood Essence prati gradskog čovjeka koji se povezuje sa prirodom i vraća se u njenu suštinu, a njegovo lice, model i glumac Nick Bateman je savršen primjer gradskog muškarca u svom okruženju.
Bvlgari Man Wood Essence predstavlja drugi element u svojoj kolekciji: drvo. Za razliku od vatre koja je u potpunosti potrošena, drvo posjeduje drugačiju snagu - onu koja je živa, ukorjenjena, uporna i čvrsta. Kanalizirajući svjež miris i energiju biljnog života, Bvlgari Man Wood Essence je za muškarca koji želi da ojača svoj karakter i ravnotežu u životu.