Luca Mannucci, internacionalni Deborah Milano make up artist, koji je po prvi put došao u BiH, predstaviti tajne Deborah Milano make up-a, pričao je o istoriji Deborah Group, nastanku brenda Deborah Milano, te onome što je brend danas - svjetski kozmetički gigant, prisutan u preko 60 zemalja širom svijeta. Deborah Group je talijanska porodična firma, koju trenutno vodi 4. generacija porodice Bonetti, a osnovana je prije 110 godina kao farmaceutska kompanija. U okviru grupe početak brenda Deborah Milano prije 55 godina, predstavlja, kao i svaki dobar početak – revolucija – lansiranje prve tečne maskare po pristupačnoj cijeni. Početak branda Deborah, prije 55 godina, obilježilo je lansiranje istinski revoulcionarnog proizvoda - prve tečne maskare, po pristupačnoj cijeni. I to je postala i ostala misija i strategija brenda Deborah Milano – kreiranje kozmetičkih proizvoda iznimne kvalitete, po pristupačnim cijenama. Deborah Milano je luksuz koji si možete priuštiti!
Od početka do danas, Deborah Milano znatno ulaže u razvoj novih proizvoda. Kao rijetko koji brend u industriji kozmetike, u svojim uredima u Milanu Deborah ima svoj vlastiti laboratoriji i svoj tim za istraživanje i razvoj, koji rade na novim proizvodima, teksturama, nijansama, kombinirajući tradicionalni kvalitet, talijanski šarm i najmoderniju tehnologiju. Sjedište Deborah se nalazi u Milanu, svjetskom centru mode, te tako i Deborah prati, ali i diktira modne trendove novim proizvodima i bojama. Deborah Milano proizvodi, multisenzorijalni su užitak za žene, čine ih lijepim, njeguju, pružaju kvalitet i postojanost, ali su i estetski iznimno atraktivni. Posljednjih 15 godina, Deborah Milano surađuje sa najboljim talijanskim dizajnerima, koji osmišljavaju izgled Deborah proizvoda, a od 2009. godine Deborah Milano, sa svojim kreacijama, dio je Milano Design Week-a (Sedmice mode i dizajna u Milanu).
Već više od dva desetljeća Deborah Milano je vodeći make up brend u Italiji, a zvijezde Deborah Milano su bivše i sadašnje Miss Italije. U BiH zvijezda Deborah Milano je poznata glumica Amila Terzimehić, koja je glumila i u Hollywoodskom blockbusteru November Man. Amilinu prirodnu ljepotu uz Deborah Milano najnovije trendove i proizvode istakao je svojim vizažističkim umijećem Luca Mannucci. A Amiline kolege, mladi zgodni glumci iz hit predstave, za koju se širom BiH i Hrvatske traži karta više „Dame biraju“, mamili su uzdahe dama na proslavi u CM Cosmetic Market.
Amila Terzimehić imala je priliku prva u BiH probati novu Deborah Milano maskaru „Dream look“ koja u jednom potezu daje super volumen, dužinu i uvijenost trepavica, koje su lagane, bez osjećaja težine i intenzivno crne. Amiline kolege iz predstave „Dame biraju“ Emir, Sanjin, Davor, Enes i Adnan ostali su zapanjeni drastičnom Amilinom promjenom nakon „Dream Look“ maskare. Luca Mannucci, internacionalni Deborah Milano make up artist ju preporučuje za sve koji žele trepavice iz snova.
Luca Mannuci ističe kako je od malih nogu sklon umjetnosti i kako svoj talenat za umjetnost izražava kroz umjetnost make up-a. U svijet mode i kozmetike ušao je prvo kao model, a potom kao make up artist. Prije nego što se profesionalno posvetio brendu Deborah Milano, radio je za mnoge svjetske renomirane brendove poput Dolce & Gabana, Versace i Armani, Guerlain, te glamurozne evente poput Venecijanskog filmskog festivala i Sedmice mode u Milanu.
Premda je Deborah Milano, pravi i potpuni „Made in Italy“ brend, za proslavu ovog jubileja, šansu su dobili i make up artisti u BiH da se takmiče u kreiranju vlastitog BiH Deborah Milano look-a. Pobjednici natjecanja su mladi make up artist Adi Hasić, te Azra Buljubašić i Jelena Jović, koji su osvojili i vrijedne nagrade.
Deborah Milano glamurozno proslavlja jubilej, 55. rođendan, a mi se nadamo, da će još dugo uljepšavati svijet kreirajući boje koje se nose s ljubavlju, boje koje uljepšavaju, ističu ženstvenost i seksipil, nose talijanski šarm i čine sretnim žene diljem svijeta.