Zanimljive kreacije
113

Dresscode kao zvijezda crvenog tepiha u Sarajevu: Pogledajte ko je sve pronosao bh. brend

Bh. brend Dresscode bio je čest modni izbor na crvenom tepihu ove godine
Bh. brend Dresscode bio je čest modni izbor na crvenom tepihu ove godine
Kad se pogase svjetla reflektora i zatamne filmska platna, Sarajevom nastavlja da se čuje žamor festivalske atmosfere još dugo. Priča se ne samo o filmovima i nagradama, nego i tome ko je prošetao crvenim tepihom i šta je obukao, a ove godine ne prestaju pohvale za bh. modni brend koji je dominirao jubilarnim izdanjem Sarajevo Film Festivala.

Nekoliko noći zaredom, kreacije Dresscodea privlačile su sa prelijepog bosanskog ćilima znatiželjne poglede, objektive kamera, ali i pera medija koji su pohvalili modni odabir poznatih bh. ličnosti koje su veličanstveno iznijele kreacije ovog brenda.

Danis Tanović u Dresscode custome made odijelu

Već prve noći, Dresscode je pokupio pozitivne kritike zahvaljujući poznatom bh. režiseru Danisu Tanoviću čijim je filmom otvoren ovogodišnji SFF. Tanoviću su mnogi pozavidjeli što je mogao uživati u lagodnosti laganog materijala svog odijela, a izgledati glamurozno kao i noći kada je osvajao najznačajnije svjetske nagrade.

Laneno odijelo u tabako-smeđoj boji savršeno je istaknulo njegov preplanuli ljetni ten koji je dodao i dozu tihog luksuza njegovoj pojavi na crvenom tepihu, a sve je nekako simbolično išlo i sa nazivom filma "Nakon ljeta".

Danis Tanović i Maelys de Rudder
Danis Tanović i Maelys de Rudder

Iduće prilike na Materclassu sa gošćom, holivudskom glumicom Meg Ryan, Danis je nosio odijelo sa dvorednim kopčanjem i špic reverima prsluk te dodatak elegantnih maramica u kontrastnim bojama i ugodnim dezenima koje se postavljaju na prsni džep ili tzv. "cigar-lajsnu". Ovi dodaci dodatno su podigli njegov stajling.

Dašak pustinje u srcu Sarajeva

Iako su mnogi stavljali fokus samo na prvu noć crvenog tepiha, zahvaljujući odabiru ambasadora brenda ali i izuzetnim kreacijama, Dresscode je privlačio pažnju i preostalih večeri SFF-a.

Karizmatična i senzibilna glumica Mona Muratović na vrhuncu ljeta na bosanski ćilim iznijela je dašak pustinjskog ambijenta, noseći haljinu u crnoj i zlatnoj boji potenciranu kroz jasnu i izrazito čistu liniju forme krojeva.

Mona Muratović i Danko Delibašić
Mona Muratović i Danko Delibašić

"Ova stroga linija i kombinacija boja smjelo spajaju klasično i moderno te odišu snagom elegancije. Gornji dio haljine je izrađena od kromiranog satena koji se preljeva iz boje žutog zlata u sedefastu zelenu nijansu i potajno priziva duhove starog Egipta. Materijal isijava različite energetske frekvencije boja. Donji dio haljine je izrađen iz dva sloja - svile i lagane čipke u sekvencama protkane resama od perlica. Linija koja se može vidjeti odiše lahkoćom nosivosti, prozračnošću i fleksibilnosti što daje jedan efekat više auri našeg modela", pojasnila je kreativna dizajnerica bh. brenda Amila Efendira.

Muratović se crvenim tepihom prošetala u društvu supruga Danka Delibašića koji je također nosio Dresscode odijelo.

Izlazak Džejle Glavović na crveni tepih kao šlag na tortu

Na ponos Dresscodea, naročitu pažnju privukla je najbolja i nauspješnija bh. manekenka Džejla Glavović, čija je pojava mamila poglede na crvenom tepihu.

Glavović je, priznaju u Dresscodeu, bila vrhunac odabira ambasadora, bez koja priča ovog brenda ne bi bila potpuna, jer Džejla ne samo da je muza i inspiracija mnogim domaćim i inostranim dizajnerima, ona je srce brenda Dresscode, osova na čelu marketinga I PR-a.

Džejla Glavović
Džejla Glavović

Ona je pronosala haljinu izrađenu od čipke s gusto upletenim sekvencama zlatnih resa koji izazivaju treperavost forme svakim njenim pokretom, reflektirajući svjetlost stopljenu s njenom magičnom aurom.

"Kako nastavljamo priču u prirodnim tonovima i bojama zlata, Džejlina figura i pojava zaslužuje da upravo bude umotana u zlato, te samim pogledom na materijal od kojeg smo proizveli haljinu za Džejlu, znali smo da je idealan da istakne njenu elegantnu i ponosnu siluetu. Okrunisana ovim materijalom i formom haljine, vizija je bila izdignuti Džejlinu pojavu na pijadestal soficticirane ženstvenost i ekstravagancije. Ako stavimo akcenat forme u pokretu, ističemo potpuni efekat kreacije, s jedne strane pomoću prostora zlatnim resama sjaja, pak s druge strane plovimo futurističkom snage volje, što ističe oštrinu i ostavlja nas u svijetu fantazije utapajući se u zlatnim bojama sa porukom o izoštrenosti njene ličnosti. Stičemo dojam o neuhvatljivosti spektra živahnih boja kroz koje prodire ženska silueta iz bajke budućnosti", pojasnila je dizajnerica Efendira.

Oživljavanje travničke konfekcije

I baš zbog toga što su ambasadori Dresscodea privukli toliku pažnju na crvenom tepihu, svi su pitali kako nastaju njihova odijela i haljine, stoga je mnoge oduševila činjenica da je etiketa brenda potpuno made in BiH i da zapravo noseći njihove kolekcije sudjeluju u oživljavanju travničke modne konfekcije, o kojoj se nekada pričalo nadugo i naširoko, a sada zahvaljujući Prevent Sewingu.

Meg Ryan i Danis Tanović
Meg Ryan i Danis Tanović

Dresscode već ima veliku bazu svoju vjernih kupaca koji se zadovoljni svojim prvim odijelom po mjeri u Dresscodeu ponovo vraćaju i preporučuju brend dalje, što je najbolja reklama koju jedan modni brend može imati – garantirano iskustvo.

Odijelo po mjeri i želji

Iz Dresscodea rado dijele i modne savjete, te poručuju da je najbolje odijelo ono koje pristaje figuri tijela. Svakom ormaru potrebno je bar jedno odijelo, a Dresscode je omogućio svim kupcima da sami dizajniraju svoje odijelo iz snova, a njihov stručni tim garantira zadovoljstvo pri kupovini.

"Stvorili smo ambijent u kojem se naši kupci osjećaju ugodno i opušteno dok biraju krojeve i materijale vrhunske kvalitete sa Vašim krojačima i dizajnerima za svoje ’odijelo po mjeri i želji’ za bilo koju priliku od vjenčanja, matura ili pak posebne poslovne konferencije gdje je prvi utisak koji ostavljamo najvažniji", poručili su iz menadžmenta modnog brenda.

Ali tu se, ističu, priča ne zaustavlja. Želje njihovih kupaca dalje putuju u njihovu proizvodnju u Travniku gdje je izrada njihovog odijela najveći prioritet i jedan cijeli tim stručnjaka Prevent Sewinga učestvuje u njegovom stvaranju kako ne bi promakla niti jedna greška i kako bi odijelo stiglo do kupaca u besprijekornom izdanju.

"Počevši od cad službe, osoblja u krojačnici, šivaoni, završnoj fazi peglanja, strogoj kontotroli kvaliteta i konačno pakovanja gdje je spremno za isporuku našim kupcima. Ova sinergija naše proizvodnje i Dresscoda i jeste najveća snaga našeg brenda jer ima jaku i kvalitenu proizvodnju opremljenu najsavremenijom tehnologijom u svom segmentu koja opskrbljuje brojne poznate modne brendove kao što su Hugo Boss, Digel i drugi", zaključuju.