Moć interneta
75

Društvene mreže povećavaju želju žena za estetskim operacijama

Dž. P.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Pregledavanje slika na društvenim mrežama povećava želju za estetskim operacijama kod mlađih žena, pokazalo je novo istraživanje objavljenom u časopisu "Current Psychology".

Studija pruža uvid u to kako internetske slike mogu utjecati na ponašanje i sliku koju žene imaju o svom tijelu, piše Psypost.org.

U istraživanju je učestvovalo118 žena u dobi od 18 do 29 godina. Sve one su pregledale 15 fotografija žena koje su uradile neke estetske zahvate na sebi i 15 fotografija turističkih destinacija.

Istraživači su otkrili da su učesnice koje su gledale fotografije žena koje su imale estetske operacije izrazile veću želju za istima u poređenju s onim ženama koje su gledale slike turističkih destinacija.

"Žene koje su često korisnici društvenih medija i koje su manje zadovoljne svojim izgledom imaju veću šansu da će u budućnosti uraditi neku kozmetičku operaciju", objašnjavaju stručnjaci.

Također, iznenađujuće je da su istraživači otkrili da su društvene mreže imale snažniji utjecaj na želju žena za kozmetičkim operacijama od nezadovoljstva tijela.

Vezani članci