Studija pruža uvid u to kako internetske slike mogu utjecati na ponašanje i sliku koju žene imaju o svom tijelu, piše Psypost.org.
U istraživanju je učestvovalo118 žena u dobi od 18 do 29 godina. Sve one su pregledale 15 fotografija žena koje su uradile neke estetske zahvate na sebi i 15 fotografija turističkih destinacija.
Istraživači su otkrili da su učesnice koje su gledale fotografije žena koje su imale estetske operacije izrazile veću želju za istima u poređenju s onim ženama koje su gledale slike turističkih destinacija.
"Žene koje su često korisnici društvenih medija i koje su manje zadovoljne svojim izgledom imaju veću šansu da će u budućnosti uraditi neku kozmetičku operaciju", objašnjavaju stručnjaci.
Također, iznenađujuće je da su istraživači otkrili da su društvene mreže imale snažniji utjecaj na želju žena za kozmetičkim operacijama od nezadovoljstva tijela.