Pozirala pred kamerama
131

Džejla Glavović na crvenom tepihu SFF-a privukla poglede modnim odabirom bh. brenda Dresscode

O modnim odabirima sa ovogodišnjeg crvenog tepiha jubilarnog 30. Sarajevo Film Festivala još dugo će se pričati, a kao neizostavan saučesnik pokazao se bh. modni brend Dresscode, kojeg je večeras pronosala i bh. manekenka Džejla Glavović.

Od Danisa Tanovića koji je kao ambasador Dresscodea nosio laneno odijelo na svjetskoj premijeri svog filma već prve večeri festivala, preko glumice Mone Muratović koja je dvjema haljinama i svojom senzibilnošću oduševila na crvenom tepihu - vrhunac odabira ambasadora Dresscode se haljinom predstavio i na najuspješnijoj bh. manekenki, internacionalnom modelu i magistrici međunarodnih odnosa i diplomatije Džejli Glavović.

Kao "umotana u zlato"

Osim što služi kao inspiracija i mnogim domaćim i inostranim dizajnerima, iz Dresscodea ne kriju da je Glavović ujedno dio i njihovog brenda, kao osoba koja je na čelu službe marketinga i PR-a kompanije.

U večerašnjoj kreaciji, Glavović je privukla mnoge poglede, spremno pozirajući pred kamerama, a o samoj izradi haljine rado se oglasila i kreativna dizajnerica Dresscoda Amila Efendira.

"Kako nastavljamo priču u prirodnim tonovima i bojama zlata, Džejlina figura i pojava zaslužuje da upravo bude umotana u zlato, te samim pogledom na materijal od kojeg smo proizveli halinu za Džejlu, znali smo da je idealan da istakne njenu elegantnu i ponosnu siluetu", istakla je Efendira.

Haljna je izrađena od čipke sa gusto upletenim sekvencama zlatnih resa koji izazivaju treperavost forme svakim njenim pokretom, reflektirajući svjetlost stopljenu s njenom mističnom aurom.

"Okrunisana ovim materijalom i formom haljine, vizija je bila izdignuti Džejlinu pojavu na pijadestal soficticirane ženstvenost i ekstravagancije. Ako stavimo akcenat forme u pokretu, ističemo potpuni efekat kreacije, s jedne strane pomoću prostora zlatnim resama sjaja, pak s druge strane plovimo futurističkom snage volje, što ističe oštrinu i ostavlja nas u svijetu fantazije utapajući se u zlatnim bojama sa porukom o izoštrenosti njene ličnosti. Stičemo dojam o neuhvatljivosti spektra živahnih boja kroz koje prodire ženska silueta iz bajke budućnosti…“, zaključuje Efendira.

Džejlin modni izgled frizurom je upotpunio Edo Nuhić, za šminku se pobrinuo Adi Hasić, dok je odabrala komade nakita iz Zlatarne Dar, još jednog bh. brenda kojeg je Džejla zaštitno lice.

"Odijelo da pristaje figuri"

Iako bh. brend već ima veliku bazu svoju vjernih kupaca koji su zadovoljni kupljenim odjevnim komadima, sigurno je da su i Tanović i Muratović zadovoljni svojim prvim odijelom po mjeri, te da će im se ponovo vratiti.

Baš na primjeru Glavović, pokazuje se ono o čemu u Dresscodeu neprestano govore - da je najbolje odijelo ono koje pristaje vašoj figuri.