Nova linija inspirisana je ljepotom žena našeg regiona. Šest ruževa promoviše šest uspješnih i lijepih Farmasijevih liderki iz šest zemalja bivše Jugoslavije, pa iako je svaka posebna na svoj način, zajedno komuniciraju jedinstvenu cjelinu.
Skin, Candy, Au Naturel, Goddess, Brave i Confident nazivi su novih neutralnih nijansi koje je za Farmasi Adriatic osmislila vizažistica Ema Handžar. Ema je na promociji naglasila da je riječ o bojama koje odgovaraju tenu i stilu svake žene. Njen kolega Sanjin Egon posebno je istakao postojanost boje uz prijatnu mekoću usana kao najveće prednosti novih mat ruževa.
Svoje utiske o snimanju i novim nijansama sa prisutnima je podijelila i Lejla Čičko, liderka iz Farmasi BiH i jedno od lica sa naslovnice. Fotografije za kampanju potpisuje Nađa Berberović – Dizdarević, a uz Sanjina Egona za make up je bila zadužena i Renata Ponjević.
"Zanimljivo je da je The Nudes linija osmišljena u Farmasi Adriatic produkciji specijalno za ovaj dio Evrope, ali je prepoznata kao globalan potencijal i bit će plasirana internacionalno u više od 60 zemalja svijeta. Ovaj potez smatramo velikim uspjehom, kada vlastitim, domaćim snagama kreiramo make up trendove", istakla je Aleksandra Vižin, direktorica marketinga za Farmasi Adriatic.
Nakon oficijelnog predstavljanja The Nudes linije Farmasi je organizovao donatorsku akciju tokom koje su prikupljana sredstva za podršku akciji Let’s do it – milion sadnica za jedan dan, koju u BiH zajednički realiziraju udruženja građana Ruke iz Sarajeva i Mozaik prijateljstva iz Banjaluke. Ovo nije prvi put da Farmasi, u skladu sa njihovim brand usmjerenjem koje podrazumijeva proizvodnju biorazgradivih proizvoda bez štetnih materija po ljude i okolinu, nastoji podići nivo svijesti javnosti o zaštiti životne sredine.
Više informacija kao i aktuelni katalog potražite na www.farmasi.ba.