Iako muške suknje nisu nikakva novost, čini se da je postpandemijsko vrijeme uzrokovalo da modni trendovi budu fokusirani na udobnost i slobodu što je djelomično razlog zašto sve više muškaraca nosi i kupuje suknje.
Prema britanskom Guardianu, iznenađujući novi trend odražava kako je život pandemije "oslobodio muškarce standardnih pravila odijevanja".
Suknje se pojavljuju kao novi trend u muškoj modi jer i sami dizajneri u svojim novim kolekcijama odražavaju "novu stvarnost" uvjetovanu Covid pravilima.
Pjevač Harry Styles predvodnik je ovog trenda koji je dodatno učvrstio pojavivši se na naslovnici američkog Voguea u pletenoj suknji Wales Bonner i kiltu Comme des Garcons, a ranije su se u suknjama pojavili i David Bowie na naslovnici The Man Who Sold the World, Mick Jagger, ali i Kanye West u kožnoj suknji brenda Givenchy."Kad zaboraviš da postoji podjela na mušku i žensku odjeću, kad makneš ta ograničenja otvaraš prostor igre", rekao je Harry Styles za Vogue.
Dizajneri kao što su Stefan Cooke, Ludovic de Saint Sernin i Burberry uključili su suknje ili haljine u svoje nadolazeće kolekcije za jesen/zimu.
Iako su u prošlosti muškarci u suknjama bili sporadična pojava, čini se da se taj trend značajno mijenja.
Dizajner Thom Browne napravio je ozbiljan iskorak i približio suknje muškarcima. Prvi put uvrstio ih je u svoju kolekciju 2018., a od tad su standardan dio njegovih linija.
Browne je inače obožavatelj kilta, škotskog nacionalnog komada, kojeg je za muškarce i skratio.
U svojim modnim kampanjama često pomjera granice "tradicionalno prihvatljivog", a čini se da zahvaljujući njemu muške suknje postaju dio svakodnevnice.