BUUB. sak je ponovo predviđen kao unisex proizvod, vrlo jednostavan, minimalističkog dizajna i ravnih linija.
"Kao i do sada, BUUB. proizvodi se nastavljaju proizvoditi u Bosni i Hercegovini i ekipa je vrlo ponosna da cijeli koncept, brend i dizajn i dalje lansiraju isključivo kao 100% bh. produkt", navode iz kompanije.
Shodno tome, BUUB. je izabrao Nadine i Black Beriza, da bi ujedno dali na značaju mladim uspješnim bh.umjetnicima. Nadine Mičić, poznata po svom izuzetnom glumačkom talentu, ovaj put je u kampanji oličenje dive Y generacije, dok je nasuprot nje zločesti dečko, reper Black Beriz koji oslikava modernog mladog muškarca današnjice koji se ne libi pokazati svoj seksipil i muževnost.
Kampanju je fotografisao Mario Klein, za šminku i kosu su bili zaduženi Renata Ponjević i Ensar Dervišbegović. Art direkciju i koncept je i ovaj put radio Jaan Amir Alić.
Shodno trenutnoj zdravstvenoj situaciji, proizvodi se mogu naručiti i kupiti preko zvaničnih BUUB. profila na društvenim mrežama.