Razbijanje stereotipa
1.9k

Gucci prodaje tartan haljinu za muškarce, košta 2.600 dolara

A. B.
Foto: Gucci
Foto: Gucci
Luksuzni modni brend Gucci prodaje narandžastu tartan haljinu za muškarce sa satenskom trakom i kragnicom koja košta 2.600 američkih dolara.
Kako su kazali iz Guccija, ideja im je bila da prekinu toksične stereotipe koji oblikuju muški rodni identitet.
Foto: Gucci
Foto: Gucci

Haljina oko vrata ima Petar Pan kragnu, dugmad od bisera, oko struka ima i satensku traku koja se vezuje u mašnu, a cijeli dizajn je inspirisan "grunge" stilom iz 90-ih.

"Ova tartan haljina u nježnim bojama odražava ideju fluidnosti za modnu reviju jesen/zima 2020. prekidajući toksične stereotipe koji oblikuju muški rodni identitet. Kontrastna kragna Petar Pan i satenska mašna na prednjoj strani dodaju element koji podsjeća na djetinjstvo, a koji se veže uz temu kolekcije", navedeno je u opisu haljine.

Foto: Gucci
Foto: Gucci

Međutim, na društvenim mrežama haljina je naišla uglavnom na negativne reakcije, a mnogi su kritikovali visoku cijenu ovog odjevnog komada.

"Platiti 1.700 funti za vjerovatno najružniju haljinu svih vremena", napisao je jedan korisnik na Twitteru.

Uslijedili su i ostali komentari.

"Muškarci mogu kupiti haljinu u bilo kojoj prodavnici za 20 dolara ukoliko se žele 'zeznuti' na takav način. Ne treba im Gucci", napisao je još jedan korisnik, dok je drugi dodao: "Ovo je besmisleno, jer na Amazonu svako može kupiti ljepšu haljinu za 20-30 dolara".

Ista haljina se može kupiti i u roze i tirkiznom cvjetnom dezenu, koja je nešto jeftinija. Ona košta 1.800 dolara i ima dugmad od sedefa, piše The Independent.

Haljina za muškarce se pojavila nekoliko sedmica nakon što je Gucci izbacio farmerke i kombinezon s mrljama od trave koji su također izazvali velike polemike.

I u tom slučaju ovaj luksuzni brend je težio "grunge stilu" koji je inače protiv tradicionalnih koncepata glamura i ljepote.