Hana Hadžiavdagić o osnivanju novog biznisa: "Vraćam konju glavu!"
"Godinu sam razmišljala o nadogradnji karijere, njenom nastavku i nekoj većoj priči. Od nastanka ideje za trenerke do realizacije prošlo je šest mjeseci, a ideja za trenerku je došla sama od sebe, jer je to komad odjeće s kojim žene, vjerovali ili ne, imaju najviše problema", kazala je Hana za Klix.ba.
Ističe kako žene žele trenerku koja je kvalitetna, ali ujedno i udobna. Nešto u čemu će biti moguće otići na izlet, u teretanu ili u grad subotom. Pronaći sve to u jednom komadu nije jednostavno, navodi Hana.
Interesantna je i činjenica kako je logo na trenerkama glava konja.
"Konj je od pamtivijeka životinja koja pomaže ljudima. Osim što je iznimno inteligentna, vrijedna i čista, konj je graciozna i lijepa životinja. Godinama su uspoređivali mene i Kobilju Glavu šaleći se 'Šta Hana i Kobilja Glava imaju zajedničko?' Pa eto sada Sarajlije imaju o čemu da razglabaju narednih godina. Meni to ne smeta, jer sam se oduvijek šalila na vlastiti račun i imala veliko samopouzdanje. Mislim da je ovo odličan primjer mladim ljudima kako od pogrdnog nadimka napraviti priču i okrenuti je u svoju korist", ponosno je istakla.
U trenerke je uloženo mnogo truda, vremena i novca. Vrhunski materijali pomno su birani i na kraju su stigli iz Italije, a trenerke su proizvođene u glavnom gradu Hrvatske Zagrebu.
"Kampanja koja je počela sedam dana ranije podigla je na noge cijeli region te zaintrigirala mnoge, a time sam pokazala moć vlastitog utjecaja na društvenim mrežama i samo potvrdila status marketing stručnjaka", kaže Hana.
Važno je naglasiti da su u svemu učestvovale i Hanina mama Halida Imamović, supruga popularnog repera Jale Brata Alma Ikanović-Fazlić, pjevačica Slađana Mandić te model Nejra Karaga. Osim toga, za frizuru i šminku zaslužna je Nejra Bečirović, dok je grafički dizajn, video i produkciju radio Elvis Nokić.