Unikatni nakit od drveta
109

"Iman della Luna design" je prvi bh. brend koji će se predstaviti na Milano Jewelry Weeku

N. O.
Foto: Denial Kečo
Foto: Denial Kečo
"Iman della Luna design" je bosanskohercegovački brend unikatnog nakita od drveta te će biti prvi iz naše države koji će se predstaviti na Milano Jewelry Weeku. S dizajnericom Iman della Luna Glušac razgovarali smo o ovom uspjehu, inspiraciji i kreiranju te procesu nastanka nakita.

Drveni nakit pod nazivom "Iman della Luna design" nastao je prvenstveno kao ideja u skicama dizajnerice, a svjetlost dana ugledao je prije nekoliko mjeseci kada se ona udružila s kreativnom direktoricom "Studija 59" Almom Selimović.

"Studio 59" se inače bavi izradom komada namještaja i kućnih potrepština od drveta, smole i metala te ih je upravo ljubav prema istom materijalu spojila. Glušac ističe koliko je zapravo drvo moćan materijal, koji kada se spoji s modernim materijalima kao što je smola, "stvori mala umjetnička djela" te je, kako kaže, prosto nemoguće ne zaljubiti se u proces.

Nakit koji kreiraju je izrađen od recikliranog drveta (hrasta, masline oraha i abonosa) i likvidnog epoxi stakla. Osim drveta i smole u nove kolekcije ubacuju i suho cvijeće, plemenite metale i ostale elemente iz prirode.

Nakit iz kolekcije
Nakit iz kolekcije "Zijan"

O svom učešću na Milano Jewelry Weeku, koji će se održati u julu ove godine, kažu da su se na apliciranje odlučili ne očekujući ništa. Međutim, dobili su potvrdu organizatora da su prošli u finale u sekciji "Jewelry Drops".

"Biti ambasador za jedan tako važan svjetski događaj kao što je Milano Jewelry Week je veliki uspjeh za nas i naš rad, za umjetnost, a i za našu državu", ističu iz ovog brenda.

"Svakim novim komadom, čini mi se, pomičemo svoje granice mogućeg dodajući nove materijale i praveći nove kombinacije, što je veoma uzbudljivo i neiscrpan je izvor kreativnost", kazala je dizajnerica te dodala kako se u svom radu trude biti ekološki osviješteni.

"Nakon svake prodate kolekcije u kojoj nije reciklirano drvo, posadimo novu sadnicu na teritoriji Bosne i Hercegovine", pojašnjava Iman.

Kolekcija
Kolekcija "Pan"

Dvojac koji stoji iza brenda naglašava da im inspiracija dolazi iz svega: "iz svakog dana, trenutka, životne situacije". Posljednja kolekcija pod nazivom "Pan" je inspirisana šumom.

"Za vrijeme izolacije provela sam dosta vremena u planinarenju i bila sam inspirisana netaknutnom prirodom bosanskih planina, svježim mirisom borovine i bojama naših šuma", ističe Glušac. Nakit iz ove kolekcije je pravljen od kore bosanskog oraha i mahovine te listova osušenih biljaka te je "napravljen za ljubitelje prirode".

Ovakva vrsta nakita je prilično nova na tržištu, kao što je i sam brend, međutim, ručni rad je uvijek na cijeni. Iz brenda ističu da su trenutno za njihove komade više zainteresirani ljudi van granica Bosne i Hercegovine, ali da se nadaju da će i naše okruženje prepoznati vještinu i unikatnost ovih rukotvorina.

Također, naglašavaju da nakit nije namijenjen isključivo ženama: "Imamo kolekciju 'Azbel', koja je gender free, kolekciju 'AzFamily', koja je napravljena za staratelje i njihovu djecu. Tako da se u svakoj kolekciji može naći komad nakita za svakoga".

Svaki komad je rađen pod serijskim brojem, tako da ostaje unikatan svom vlasniku/vlasnici. Nakit se za sada može kupiti u prodavnicama u Sarajevu, a najavljuju da će ubrzo biti dostupan i u concept radnjama u regionu.

Vezani članci