Ines, dugogodišnji model agencije Abc Models Sarajevo, ovaj uspjeh je ostvarila prema odluci italijanskih modnih skauta u Sheraton Parco de Medici Rome u konkurenciji 40-tak predstavnica drugih zemalja.
Ugovor vrijedan 200.000 eura potpisala je dugogodišnji model Miriam Nunez iz Meksika. Tri prvoplasirane su modeli iz Meksika, Hrvatske i Konga.
Među 40 predstavnica bila je i Muradija Hamzagić, također model internacionalne agencije Abc Models, koja je predstavljala Crnu Goru.
Naša predstavnica je završila srednju školu i upisala fakultet, a kaže da joj je obrazovanje veoma bitno.
"Poslovnih prilika će sigurno biti. Što se tiče modelinga, ne volim planirati previše unaprijed, uživam u onome što imam sada i svakako se veselim novim poslovnim prilikama koje mi predstoje. Nakon Rima predstoji mi photo session za katalog renomiranog modnog dizajnera Tolga Cam iz Turske. Također se radujem saradnji s modnom dizajnericom Daliborkom Kiš Juzbaša i snimanju editorijala njene nove ljetne kolekcije na Ibizi i Tenerifima. Dobila sam poziv u Grčku, Istanbul, postoje neki planovi i za snimanja u Njemačkoj... Zadovoljna sam svime što sam dosada postigla, čvrsto stojim na zemlji, hrabro i samouvjereno koračam kroz život uživajući u svom dosadašnjem uspjehu i ponosim se što sam predstavljala našu zemlju na najprestižnijem modnom događaju u svijetu", izjavila je Ines.
Jedna od članica žirija World Top Model 2015 u Rimu bila je Stela Zubak J., menadžerica modne agencije Abc Models, koja je istakla da je veoma ponosna što je dobila poziv Major Model Managementa, s obzirom da oni imaju podružnice u više od 20 svjetskih metropola kao što su Milano, New York, Pariz, Minhen, Miami...
"Jako sam zadovoljna i ponosna što je žiri sastavljen od 12 međunarodno priznatih osoba, koji čine modni profesionalci prepoznao izuzetan talent, ženstvenost, karizmu i profesionalnost kod Ines i da se plasirala u Top 10 modela na ovom prestižnom modeling takmičenju gdje se biraju najbolji od najboljih", poručila je Stela.
Takmičenje World Top Model ove godine slavi 25. godišnjicu, a snimljen je i emitiran na globalnom nivou preko Fashion TV.