Pozirala u donjem vešu
105

Isklesani trbušnjaci Jennifer Lopez u prvom planu: Zbog nove kampanje "svi zavide Benu"

N. O.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Jennifer Lopez još jednom je pokazala svoju fantastičnu figuru u novoj kampanji za italijanski brend donjeg veša Intimissimi.

Glumica je ovog ponedjeljka podijelila fotografije kampanje za novu liniju Silky Intimates. Pozirajući u donjem vešu u zemljanim nijansama 54-godišnjakinja još jednom je istaknula isklesane trbušnjake, a za svoj izgled dobila je i niz komplimenata.

Lopez je već dvije godine bio ambasador ovog brenda, a na nekoliko fotografija bila je ogrnuta svilenkastom tkaninom dok je kosu pokupila u punđu.

Nova kolekcija sadrži šest komada izrađenih od ultralakih mikrovlakana s potpisom brenda.

Međutim, svi su umjesto o komadima koje je imala na sebi pričali o njenom izgledu te su pisali kako izgleda fantastično, a jedan od njenih pratilaca na Instagramu poručio je da "svi zavidimo Benu".

Lopez je nedavno postala predmet rasprava i ismijavanja na internetu zbog projekta u koji je uložila 20 miliona dolara, a koji je bio pravi promašaj.

Malo kome je proteklih mjeseci mogla promaknuti promocija albuma "This is Me... Now" koji je Jennfer Lopez reklamirala gotovo agresivnom kampanjom, govoreći o njemu gdje god i kad god je stigla. Upravo ovaj album trebao je biti novi vrhunac njene karijere kao pjevačice, koja je, treba priznati, godinama u padu.

U novi album, film i dokumentarnu seriju, ona je uložila 20 miliona dolara. Međutim, album je ocijenjen kao prosječan, film je bio naširoko kritiziran, prodaja ulaznica za koncerte ispod svih je očekivanja, a dokumentarac je postao nepresušan izvor za online šale.