Brend koji i dalje raste
7

Jedan od najboljih modnih dizajnera Tommy Hilfiger o receptu za uspjeh

S.H.P.
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Jedan od najboljih modnih dizajnera Tommy Hilfiger kazao je da je recept za uspjeh njegovog modnog brenda vrlo jednostavan, te da je za njega potrebna samo originalnost i dosljednost. Tommy Hilfiger je na modnoj sceni već 40 godina, a kada je počinjao modna industrija bila je posve drugačija.

Gucci je proizvodio samo nekoliko tobica i kaiševe, a Louis Vuitton prodavao je samo kofere. Prada je imala tek nešto modnih dodataka, a Armani nije radio ni muška odijela.

"Sada svako stvara sve, što otežava situaciju na tržištu osim ako, naravno, ne znate šta radite", kazao je Hilfiger za GQ.

Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE

No, integritet brenda može se zadržati i danas ali za to morate biti dosljedni. Iako ovaj modni brend i dan danas ima isti, postojan karakter ipak je kroz godine mijenjao način poslovanja.

Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE

"Na početku sam radio casual sportsku odjeću za omladinu, a sada smo globalni brend koji je privlačan ljudima svih dobnih skupina. Imamo svoje poslovnice u stotinu zemalja i imamo 2.000 prodavnica. Želimo rasti i dalje", ističe Hilfiger.

Ovaj modni brend u posljednje vrijeme radi kolekcije s Lewisom Hamiltonom, a kreacije im je radila i manekenka Gigi Hadid.

Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE

Hilfiger je kazao kako je u modnom svijetu veoma važna muzika. To je jezik koji razumiju svi, posebno mladi.

Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE

"Danas smo okruženi ljudima koji su relevantni u svijetu pop kulture, kao što su dizajneri, umjetnici, muzičari, influenseri ili sportisti. Inspirirali su me The Rolling Stones, David Bowie i mnoge britanske rock grupe 70-ih. Mislim da je njihov osjećaj za stil uistinu utjecao na svijet mode. Neki će vam dizajneri reći da oni stvaraju modnu scenu, no stvarno vjerujem da trendovi dolaze s muzičkih pozornica", rekao je slavni dizajner.