Kako izgleda "Crni petak" u sarajevskim tržnim centrima: Zainteresovanost ipak nije velika
Očekivano, većina je nabavila odjevne komade. Neki su bili zainteresovani i za kozmetičke proizvode, kućanske uređaje itd. Međutim, u odnosu na protekle godine, zainteresovanost nije velika.
Black Friday je "praznik" koji je prvobitno postao iznimno popularan tokom 1980-ih u Americi. Izraz Crni petak prvi su upotrijebili policajci u gradu Philadelphiji kako bi opisali haos koji je nastao u petak nakon Dana zahvalnosti, dok su ljudi žurili u radnje da kupe božićne poklone.
U 1980-im, ovaj izraz je dobio pozitivnu konotaciju. Prodavači su ga počeli koristiti da opišu dan u kojem su zabilježili povećan profit.
Shopping groznica je u proteklim godinama zahvatila i ostatak svijeta. Rasprodaja je aktuelna i u online trgovinama. Black Friday je dan kada trgovci ostvaruju maksimalni profit. Međutim, kao što je već navedeno, čini se da je Black Friday u BiH ove godine "zakazao".
Britanska potrošačka grupa Which? ranije je upozorila na to da bi neke ponude za Crni petak mogle biti previše dobre da bi bile istinite. Oni su 2021. analizirali 214 ponuda i zaključili da se čak 98 posto proizvoda može naći po istoj ili nižoj cijeni šest mjeseci prije i nakon Crnog petka.