Kompanija Tiffany otvorila poslovnicu UPIM|Blukids u Mega Mallu u Tešanjci
Pored druženja sa kupcima predstavljanja je i nova kolekcija ovog italijanskog modnog brenda za cijelu porodicu u bojama jeseni za 2023. godinu.
Upim je osnovan 1928. godine u Veroni - brend je praktičan, pristupačan i namijenjen konkretnim potrebama porodice. Upim je dio grupacije koja broji više od 1.200 prodavnica u svijetu, od toga je više od 500 Upim prodavnica koje su bliske ljudima kroz svakodnevni život.
Pažnja prema trendovima i svakodnevnici, osluškivanje konkretnih potreba porodice kao i pojedinaca, čine Upim omiljenim za inspiraciju i redovnu kupovinu. Upim nudi asortiman za muškarce i žene, uz odjel sa dodatnim veličinama, te donji veš i pidžame. Dječiju modu možete pronaći uz brend Blukids koji nudi kolekcije za bebe (0-36 mjeseci), djecu (2-8 godina) i juniore (9-15 godina), koji se ističu korištenjem prirodnih vlakana pri izradi.
Za mnoge odjevne predmete i donji veš Upim koristi biopamuk koji je uzgajan bez upotrebe sintetičkih poljoprivrednih kemikalija. Certificiran je od strane Oeko-Texa koji osigurava da se u odjeći ne koriste hemikalije. Kompanija je dio Inicijative za bolji pamuk – Better Cotton Initiative.
Pogledajte dio atmosfere sa otvorenja nove UPIM|Blukid prodavnice u Mega Mallu u Tešanjci i zapratite Facebook i Instagram profile. Dio ponude možete pogledati i na online shopu.