Inkluzivnost kao cilj
5

Kompanija Unilever sa svojih kozmetičkih proizvoda briše riječ "normalno"

N. O.
Brendovi kompanije Unilever (Foto: Twitter)
Brendovi kompanije Unilever (Foto: Twitter)
Kompanija Unilever koja je vlasnik brendova kao što su Dove i Rexona objavila je kako više neće koristiti riječ "normalno" na ambalaži bilo kojeg od svojih proizvoda za kupku i uljepšavanje u pokušaju da bude inkluzivnija.

Kompanija takođe neće vršiti nikakvo retuširanje tijela i boje kože modela na fotografijama i video snimcima koje koristi u oglašavanju.

Ovakva odluka kompanije je posljedica rezultata ankete koju su sproveli na globalnom nivou, a koja je uključivala 10.000 ispitanika. U ovoj anketi je 50% ispitanih reklo da se osjećaju isključeno kada se riječ "normalno" koristi za opis kože ili kose, a 70% anketiranih reklo je da je riječ "normalno" u oglašavanju imala negativan utjecaj na kupovinu.

Riječ će biti zamijenjena specifičnijim terminima, poput "sijeda kosa" za šampone ili "dodatna hidratacija" za neke kreme za kožu.

Ova promjena u pristupu brendiranja kompanije Unilever bit će završena do marta 2022. godine, a uključivat će više od 100 Unileverovih brendova koji će ukloniti riječ "normalno" kao pojam koji opisuje tip kože ili teksturu kose, prenosi Insider.

"Znamo da samo uklanjanje riječi neće riješiti problem, ali vjerujemo da je to važan korak ka sveobuhvatnijoj definiciji ljepote", rekla je za Reuters Sunny Jain, predsjednica Unileverovog odjela za ljepotu i ličnu njegu.