Nova kampanja
156

Lacoste zamijenio kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja

Klix.ba
Foto: Lacoste
Foto: Lacoste
Francuski modni brend Lacoste je u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN) zamijenio kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.

Lacoste je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zamijeniti logo brenda.

Foto: Lacoste
Foto: Lacoste

Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lacoste majicama je na rubu izumiranja. Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, sjeverni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vaquita, anegada ground iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.

Foto: Lacoste
Foto: Lacoste

Raspoloživo j samo 1.775 polo majica. Bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majici jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta.

Majica košta 183 dolara, a sav novac bit će doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.