Nova kampanja
156
Lacoste zamijenio kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja
Klix.ba
Foto: Lacoste
Francuski modni brend Lacoste je u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN) zamijenio kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.
Lacoste je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zamijeniti logo brenda.
Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lacoste majicama je na rubu izumiranja. Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, sjeverni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vaquita, anegada ground iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
Raspoloživo j samo 1.775 polo majica. Bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majici jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta.
Majica košta 183 dolara, a sav novac bit će doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.
Možda vas zanima
Počeli se zabavljati 1998.
Kako su se Melania i Donald Trump upoznali: Te noći bio je s drugom ženom, ona ga je ipak pozvala
Vezani članci
Bliži se kraj saradnje
Đoković isprozivao dugogodišnjeg sponzora, u Parizu će se zamisliti nakon njegovih riječi
Zaštita životinja