Inicijativa brenda koji je u vlasništvu francuskog L’Oréala izgrađena je na tri ideje - da štiti biološku raznolikost, pomaže ljudima u održivoj potrošnji i osnažuje žene - kako bi obuhvatili sve elemente životnog ciklusa proizvoda.
"Lancome je marka koja već dugo ima 'brižni aspekt' što je blisko ženama i njihovim interesovanjima", rekla je Françoise Lehmann, globalna predsjednica kompanije za magazine Women's Wear Daily .
Jedna od komponenti programa održivog razvoja želi zaštititi biološku raznolikost, uključujući poljoprivredne prakse, korištenje ekološki osviještenih formula i ambalaža, partnerstva s institucijama i korištenje ekološke nauke i biotehnologije.
Ovaj program pokrenut je u vrijeme velikih preokreta u okolišu i društvu koje je uzrokovala pandemija koronavirusa koja je uzdrmala svijet.
Cilj Lancomeovog programa održivosti jeste da do 2030. godine 100% sirovina koje budu korištene za proizvodnju proizvoda brenda bude ekološki prihvatljivo i upotrebljivo na društveno odgovoran način.