Promo
223

Lindex i ove godine radi na jačanju svijesti u borbi protiv raka

Već nekoliko godina, Lindex aktivno uključuje i ujedinjuje svoje kupce i uposlenike kako bi zajednički doprinijeli razvoju svijesti o važnosti borbe protiv raka dojke.

Ove godine Lindex je dizajnirao ležerniju Pink kolekciju za uživanje u kućnoj atmosferi za majke i djecu, od čije će ukupne prodaje 10% biti izdvojeno za donaciju.

"Pink kampanja je dio Lindexa već 11 godina i nastavlja biti važan projekat za nas i naše kupce. Ove godine Pink kolekciju, pored ženske, čini i dječja kolekcija, a kako su djeca najvažniji dio naših života, donijeli smo odluku da 10% od ukupne prodaje Pink kolekcije kao i 10% profita od ukupne prodaje kompletnog asortimana u periodu od 18.10. do 20.10. doniramo udruženju "Srce za djecu oboljelu od raka". Cilj ove kampanje u Bosni i Hercegovini je širiti svijest o raku, važnosti redovnih pregleda, a ujedno misliti na naše najmlađe, koji su izvor naše snage i na taj način pokazati da zajedno možemo više", istakao je Alem Husejnović, marketing menadžer firme Tiffany koja je franšizni predstavnik za Lindex u BiH.

Lindex Pink Kolekcija sadrži udobne i mekane plišane komade u roze nijansama prilagođene odijevanju u kući. Kolekcija je namijenjena ženama i djeci, savršena za utopljavanje kroz hladnije dane, a sada je možete pronaći na online shopu lindex.ba i svim Lindex prodavnicama u BiH.

ŠIRIMO SVIJEST O RAKU DOJKE: PRIDRUŽITE SE INSTAGRAM IZAZOVU

Pozivamo sve žene! Želimo ohrabriti što više žena na samostalnu kontrolu. Pridružite se najvećem izazovu ove godine; postavite fotografiju na svom Instagram profilu gdje držite ruku na dojci, u opisu dodajte #LindexZajednoJaci i Lindex će pored donacije od prodaje, donirati po 1 KM za svaku objavljenu fotografiju.