Ljudi su sve deblji, tržište raste: Plus size modna industrija vrijedna je više od 20 milijardi dolara
Modna kuća Lane Bryant napravila je svojevrsnu revoluciju u modnom svijetu, pa su tako i punije žene dobile svojih pet minuta pažnje u svijetu u kojem su oduvijek na cijeni bile mršavice, a dizajneri uglavnom krojili odjeću u "small" veličinama.
Kompanija Lane Bryant prije nekoliko je dana organizovala modnu reviju za svoju posljednju kolekciju, predstavivši saradnju s američkim dizajnerom Christianom Sirianom. Kolekcija je već dostupna u trgovinama, budući da se Lane Bryant želio ugledati na Zaru - ono što klijenti vide na modnoj posti, odmah imaju priliku kupiti u trgovinama.
Modeli koji nose ove kolekcije, poput Ashley Graham i Candice Huffine, svojom pojavom mijenjaju ustaljene percepcije o "lijepom" ženskom tijelu, poručujući kako žene mogu biti lijepe i sa viškom kilograma.
Kompanija Lane Bryant je osnovana davne 1904. godine, proslavivši se inovativnim i za to vrijeme revolucionarnim kreacijama za trudnice koje je dizanirala Lena Himmelstein Bryant Malsin.
Od 2013. godine, Lane Bryant ima lanac trgovina koji se sastoji od 812 radnji u 46 američkih država.
Stručnjaci dijele mišljenje o tome kako je u pitanju izuzetno prosperitetna i uspješna industrija koja zapravo samo slijedi stvarne ljudske potrebe, pogotovo uzevši u obzir činjenicu kako ljudi postaju sve deblji, piše Abc News.
Primjerice, 1985. godine, prosječna Amerikanka nosila je konfekcijski broj 8 (što je jednako konfekcijskom broju 38 u Evropi), dok danas nosi 14 (jednako konfekcijskom broju 44 u Evropi).