Modna kompanija koju je još davne 1854. godine osnovao modni dizajner i biznismen Louis Vuitton, zauzela je 19. mjesto na Interbrandovoj listi, dok su tehnološke kompanije Apple, Google i Microsoft zauzele prva tri mjesta.
Globalna direktorica firme Interbrand Rebecca Robins izjavila je kako je Louis Vuitton povezao svoj brend s kulturom te da im je strategija dobro promišljena.
"Njihova strategija je dobro potaknuta i izražena snagom njihovog uvjerenja", kazala je Robins.
Visok rezultat kuća Louis Vuitton je ostvarila zahvaljujući dugogodišnjim finansijskim rezultatima i sposobnostima da utječe na izbor kupaca, kako prenose strani mediji.
Pored Vuittona, ostali modni brendovi koji su se našli na Interbrandovoj listi su Hermes, koji je zauzeo 32. mjesto, Gucci je zauzeo 51. mjesto, Burberry 86., Prada se spustila na 94. mjesto, dok je Dior zauzeo tek 95. mjesto.