Regionalno popularne
411

Majice koje šalju poruku ljubavi: Brend Wholly Wear veselim motivima daje novo značenje

Piše: El. B.
(Foto: Facebook)
Sasvim slučajno, bez ikakve strategije i plana, voditeljica Aida Jokanović (javnosti poznatija po djevojačkom prezimenu Alilović) prošle godine je počela praviti Wholly majice. Nije ni slutila da će to postati brend koji će rado nositi dame širom regije.

"Prva majica nastala je potpuno spontano, iz želje da ljudima oko sebe pokažem da mi je do njih stalo. Moja kuma mnogo voli balone pa sam pomislila kako bi bilo super da za njen rođendan osmislim neki balon koji će trajati duže od običnih. Tako je nastao prvi Wholly na kojem je balon bio ručno iscrtan i za koji nismo bili sigurni šta će se desiti s njim kad se opere", ispričala je Aida.

Nakon toga je napravila majicu s motivom budilnika za osobu koja stalno kasni, a zatim majicu s motivom sunca za prijateljicu koju zovu sunce. Svakom novom majicom i motivom nastalo bi interesovanje za sljedeću, a sve je rezultiralo Wholly brendom.

"S obzirom na to da je rupa ono po čemu je Wholly prepoznatljiv, htjeli smo na neki način integrisati englesku riječ 'hole' u nazivu. To baš i nije zvučalo najbolje, pa se u potrazi za alternativnim imenima nametnuo Wholly koji u izgovoru može zvučati i kao 'rupa' ali mu je značenje mnogo dublje i kompleksnije. Wholly znači kompletan, apsolutan, bezuslovan. Znači i cjelinu, cjelovitost, zaokruženost, a svako od ovih značenja nam je djelovalo primjenjivo na ono što želimo da ovaj brend bude. Na kraju, ono što je najljepše, odlučili smo da ga na našem izgovaramo 'voli'. To je ispalo kao neka vrsta zapovjedničke poruke nama i svijetu oko nas na temu toga šta nam je činiti svakodnevno – voljeti", rekla je.

Simbolika Wholly brenda

Priča nam kako je htjela kontru instant svijetu u kojem živimo, gdje je sve na prvu i na izvolite i gdje je ono što vidite na ženi pri susretu "face to face" postalo presudno za kompletan utisak o njoj. Zbog toga Wholly ne dozvoljava da bilo koga procjenjujete površno, a djevojke na svojim leđima nose simbole i lijepe poruke koje će vidjeti svi oni koji su iza njih. Upravo to je, ističe Aida, ono što je željela poručiti.

"Ova simbolika je vjerovatno posljedica faze u kojoj je Wholly nastao, a to je period moje trudnoće kada sam ozbiljnije počela promišljati kakav to svijet ostavljamo onima koji dolaze iza nas. Sljedeće tumačenje koncepta je da su djevojke koje nose Wholly one za kojima se osvrćete, jer ne mogu ostati neprimijećene u svojoj posebnosti", rekla je Aida.

Kada pogledate leđa djevojaka koje nose Wholly vidjet ćete sunce, oblak, cvijet, bubamaru, balon, brodić, mjesečinu, odnosno simbole za koje nas veže toliko lijepih asocijacija. Koža je neizostavan dio te poruke i postaje sastavni dio motiva.

"Ta koža čini da brod ima svoje jedro, zrake svoje sunce, leptir svoje tijelo i ta koža se pretvara u balon… Ovo je također neka vrsta omaža ženskom tijelu, koje je toliko omalovažavano i na mnogo pogrešnih načina percipirano, jer bez obzira na to što smo ga namjerno obukli u oversized majicu, tu ljepotu je nemoguće sakriti", rekla je.

Dodaje kako Wholly također krije poruku da se u životu ne treba osvrtati.

"Važno je truditi se da sve što radimo bude dobro i s dobrom namjerom, a sve okolnosti i ljude koji nas u tome sprečavaju treba ostaviti iza sebe. Poruku će već sami shvatiti kad vam vide leđa, a važno je da je i tada ta poruka lijepa", rekla je Aida.

Kaže kako Wholly pristaje svakome ko se prepozna u ovoj filozofiji i ne krije sreću što dame, pretežno iz regije, Wholly majice nose u svakodnevnim, ali i svečanim prilikama.

Drugačiji pogled na svijet

Zbog specifičnosti ovog brenda, Aida kaže kako sada oblike i svijet oko sebe posmatra drugačije, razmišljajući da li bi i koliko mogli biti pogodni za rezanje.

"Malo dijete za stvar koja pada vjerovatno misli da može da leti. Tako i za nas trešnja može biti voće, ali i sjajan motiv za neku sljedeću majicu ili haljinu. Mislim da je važno izbaciti stvari iz već postojećeg konteksta i dati im novo značenje. U tom smislu, trenutno iskustvo jeste važno ali je važnija percepcija tog iskustva i na koji način će ono biti sažvakano i izbačeno napolje", rekla je.

Iako trenutno radi s prilično veselim motivima, ističe da to ne znači da su sva iskustva takva. Međutim, poručuje da ona loša možemo "liječiti" lijepim stvarima.

"Izazov je bio osmisliti kako da se motivi ne deformišu i da imaju svoju čvrstinu i oblik, a da opet budu u skladu s materijalom. Tako smo neko vrijeme eksperimentisali s materijalima i došli do rješenja koje ne mora biti konačno. Ideja je da se motivi rade i u nekim drugim formama i s drugim materijalima, npr. s kožom, u limited edition izdanjima", rekla je Aida dodajući kako je mnogo prostora za igranje i istraživanje.

Na kraju razgovora Aida kaže kako je bitno fantazirati i biti neumjeren u tome, a istovremeno biti svjestan da nijedan put nije pogrešan.

"Pojaviti se na sceni i trajati na njoj vjerovatno zavisi od prvobitne namjere. Ako postanete opterećeni trajanjem umjesto procesom, onda ćete vjerovatno nestati, jer će vam promaći mnogo važni detalji za ispunjenje slagalice. Vidjeti cilj nije isto što i ići ka njemu. Važno je ispuniti te korake i svaki nivo do cilja sa svim što on nosi, a onda je i dolazak do istog valjda nekako prirodna stvar", zaključila je Aida.