Potez o kojem svi pričaju
26

Marketinški trik: Rihanna usred nastupa na Super Bowlu popravila šminku puderom od 82 KM

I. B.
Rihanna je na pozornici izvela marketinški trik (Foto: Twitter)
Rihanna je na pozornici izvela marketinški trik (Foto: Twitter)
Pjevačica s Barbadosa Rihanna priredila je spektakl na poluvremenu 57. izdanja Super Bowla, a izlazak na pozornicu nakon dugih sedam godina, iskoristila je i kako bi posjetila publiku da je ona puno više od samo pjevačice.

Rihanna je u noći sa nedjelje na ponedjeljak zakoračila na pozornicu i za nešto manje od 14 minuta otpjevala neke od svojih najvećih hitova.

Performans, koji su upotpunili i brojni plesači, podižući se i spuštajući zajedno s njom na nekoliko providinih platformi, pjevačica je upotpunila i objavljivanjem svoje druge trudnoće, dok je jedan trenutak iskoristila i u svrhe promocije svog beauty brenda Fenty.

Naime, već je poznato kako pjevači ne dobijaju honorar za nastup na Super Bowlu, no Rihanna se dosjetila da na suptilan način izreklamira jedan od proizvoda svog brenda, što među publikom definitivno nije prošlo nezapaženo.

Između hitova "Pour It Up" i "All of the Lights" , Rihanna je uhvatila tri sekunde da popravi šminku i ukloni višak sjaja na koži, kao što to obično rade zvijezde. No, ona se pobrinula da trenutak dok nanosi Invisimatte Blotting puder, jedan od najuspješnijih proizvoda svoga brenda, bude uhvaćen kamerama, podsjetivši tako mnoge da je ona prvenstveno poslovna žena.

"Htjeli ste specijalnog gosta. To ste i dobili", napisala je na Instagram stranici kozmetičkog brenda podijelivši isječak koji pokazuje spomenuti trenutak.

Njeni fanovi odmah su primijetili marketinši trik pjevačice, koji se ubrzo proširio i društvenim mrežama, a mnoge je oduševio Rihannin način za oglašavanje koje se na Super Bowlu inače naplaćuje i do 8 miliona dolara za 30 sekundi.

"Rihanna koja popravlja svoju šminku tokom nastupa na poluvremenu je najbolja reklama cijelog Super Bowla", navodi se u jednoj od popularnih objava na ovu temu na Twitteru.

Popularnost pudera naglo je skočila, a od Super Bowla on je postao jedan od najtraženijih make-up proizvoda, što je samo potvrdilo da je Rihanna uspjela u svom naumu.

Rihannin puder je dosegnuo veliku popularnost
Rihannin puder je dosegnuo veliku popularnost

Puder se može pronaći na zvaničnoj stranici brenda, a navodi se da je namijenjen svim tipovima i nijansama kože, te idealan za kupljenje viška sjaja i masnoće sa lica. Moguće ga je naručiti i za BiH, a cijena mu je 82 KM.

Rihanna je, podsjetimo, tokom cijelog nastupa bila odjevena u crveni kombinezon s potpisom britanskog dizajnera Jonathana Andersona, kreativnog direktora španske kuće Loewe. Izvela je 11 pjesama, otvorivši nastup s "Bi*ch Better Have My Money", dok je spektakl privela kraju pjesmom "Diamonds".