Marko Feher predstavio novu bridal kolekciju kojom i ovaj put pomiče granice
Ovaj umjetnik već je ljubitelje svojih radova navikao da svakom novom kolekcijom pomiče granice, a sada je pripremio atipčnu kolekciju za mladence. Njegova nova kolekcija pod sloganom "HE SAID: YES!", predstavlja kampanju koja izvrće ustaljena pravila.
I svojom posljednjom kolekcijom, kao i pripadajućom kampanjom "HE SAID: YES!", koja djeluje kao jedna izuzetno netipična bridal kampanja, još jednom je odlučio propitati tradicionalne vrijednosti i pravila odijevanja nametnuta društvenim normama, potaknuti nas na promišljanje o rodnim ulogama, o toksičnoj muškosti koju često niti ne primjećujemo i postaviti ono ključno pitanje: "Hoće li ravnopravnost ikada postati tradicionalna vrijednost?".
Banjalučki dizajner, koji je svoj modni put nastavio na prestižnom londonskom Central Saint Martinsu, svoje je kolekcije predstavljao od Zagreba, preko Sarajeva i Skopja, pa sve do Vancouvera i Londona, ali uprkos tome uvijek ga je najviše intrigiralo podneblje u kojem je odrastao i krute norme koje u tom našem kutku svijeta vladaju.