DKNY, američka modna kuća Donne Karan je, prateći korake velikih brendova kao što su Armani, Diesel i Mischael Kors, lansirala svoju debitantsku liniju pametnih satova, a glavno lice kampanje je Emily Ratajkowski.
DKNY Minute povezuje se s pametnim telefonima preko bluetootha i posebne aplikacije preko koje može pratiti aktivnost treninga, slati notifikacije, kontrolisati muziku, fotografisati i pratiti koliko njegov nosilac spava.
Možete birati između srebrene, zlatne i pink-zlatne kutije sata, kao i između silikonske ili kožne narukvice u crnoj i bijeloj boji.
Sat je dostupan po cijeni od 155 do 175 dolara.
Možda vas zanima
Prisjetila se mladosti
Znate li koja hrvatska pjevačica je na ovim fotografijama? "Preplavi me čežnja"
"Dosad sam birala tišinu"
Maida Ribić o odnosu s "gospodinom savršenim": Vrijeme je da se čuje druga strana priče
Isključio Camavingu
Pogledajte zbog čega je Peljto pokazao crveni karton zvijezdi Reala u 94. minuti
Peljto pokazao i crveni
Potop Reala u Londonu! Arsenal golovima za pamćenje zakoračio u polufinale Lige prvaka
Vezani članci