Modne kuće Alexander McQueen i Balenciaga prestaju upotrebljavati krzno
Balenciagin dizajner Demna Gvasalia u svojim kolekcijama ne koristi krzno već od 2015. godine, ali je ovo prvi put da se kompanija javno oglasila povodom ovoga. Iz Kering grupe su naveli da većina njihovih brendova ne koristi krzno, uključujući Gucci i Bottegu Venetu. Saint Laurent i Brioni su jedini Keringovi brendovi koji još uvijek nisu najavili prestanak korištenja krzna.
Ovaj potez predstavlja uviđanje promjene ukusa kupaca i usvajanje društveno odgovornijih praksi. Druge kompanije poput Prade, Versacea, Armanija, Burberryja i Chanela su se također odlučile za alternativu u kojoj se okrutnost prema životinjama neće primjenjivati. Ovo ne uključuje samo krzno, već se odnosi i na (egzotičnu) kožu pa čak i na svilu.
Prema izvještaju platforme Edited za 2019. godinu, samo u tom periodu potražnja za veganskim alternativama porasla je za 258 posto u Sjedinjenim Američkim Državama i Velikoj Britaniji.
Iako je odbacivanje upotrebe krzna dobar napredak po pitanju prava životinja, umjetno krzno također može predstavljati prijetnju za okoliš jer se često izrađuje od plastičnih tkanina na bazi nafte, a treba proći stotine hiljada godina kako bi se ono razgradilo. Zbog toga mnogi brendovi ulažu u inovativne biorazgradive opcije, uključujući Kering, koji je nedavno investirao u Mylo, kompaniju koja razvija umjetnu kožu na bazi gljiva.