Za jednaka prava
36

Modni brendovi koji su podržali imigrante

S.H.P.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Da moda nema granice odavno je jasno, no ono što je posebna draž mode jeste da se dizajneri u posljednje vrijeme okreću društvenim temama. Otkako je Donald Trump podstakao protuimigracijski plan koji uključuje masovne napade i deportovanje djece migranata, modni brendovi poručili su svojim kreacijama da su protiv kesnofobije i rasizma.

Evo koji su to modni brendovi.

Kids of Immigrants je brend koji su osnovali umjetnici Daniel Buezo i Weleh Dennis koji imigracijsku pravdu stavljaju u prvi plan u svom radu. Privukli su pažnju poznatih ličnosti poput Kehlani, Big Seana, Lil Uzi Verta i Camile Cabello.

Fenty je modni brend koji je također podržao imigracije. Fenty je pokrenula čuvena pjevačica Rihanna u saradnji s kompanijom LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Ona je u julu predstavila majicu "Immigrant".
No Borders je modni brend koji slavi različitost u modi, kulturi i umjetnosti. Osnivačica i kreativna direktorica je Kanika Karvinkop. Chnge se bori s nepravdom digitalnim marketingom i uličnim stilom odijevanja. Neki od njihovih slogana kojim se bore za pravdu za imigrante su "Immigrant Power" i "No Human Is Illegal On Stolen Land".
Awake NY brend nudi majice s natpisima poput "Protect People, Not Borders" koje se također mogu kupiti i na španskom jeziku. Sav prihod od ovih majica donira se za medicinsku i pravnu pomoć imigrantima na američko-meksičkoj granici.
Meksički dizajner Ricardo Seco u novoj kolekciji nudi majice s natpisima "Love Immigrant" i "Proud Immigrant". Modni brend Levi Strauss donirao je milion dolara organizacijama koje štite građanske slobode imigranata, izbjeglica, transrodnih osoba i drugih marginaliziranih zajednica.