Foto: Instagram
Da moda nema granice odavno je jasno, no ono što je posebna draž mode jeste da se dizajneri u posljednje vrijeme okreću društvenim temama. Otkako je Donald Trump podstakao protuimigracijski plan koji uključuje masovne napade i deportovanje djece migranata, modni brendovi poručili su svojim kreacijama da su protiv kesnofobije i rasizma.
Evo koji su to modni brendovi.
Kids of Immigrants je brend koji su osnovali umjetnici Daniel Buezo i Weleh Dennis koji imigracijsku pravdu stavljaju u prvi plan u svom radu. Privukli su pažnju poznatih ličnosti poput Kehlani, Big Seana, Lil Uzi Verta i Camile Cabello.
Fenty je modni brend koji je također podržao imigracije. Fenty je pokrenula čuvena pjevačica Rihanna u saradnji s kompanijom LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Ona je u julu predstavila majicu "Immigrant". No Borders je modni brend koji slavi različitost u modi, kulturi i umjetnosti. Osnivačica i kreativna direktorica je Kanika Karvinkop. Chnge se bori s nepravdom digitalnim marketingom i uličnim stilom odijevanja. Neki od njihovih slogana kojim se bore za pravdu za imigrante su "Immigrant Power" i "No Human Is Illegal On Stolen Land".Možda vas zanima
Uočite znakove na vrijeme
Stalno vam je hladno? Ovdje su mogući razlozi zbog kojih se ne možete ugrijati
Vezani članci
Spoj kreativnosti i stila