Njujorški brend Syro donosi kolekciju štikli dizajniranih isključivo za muškarce
Za Shaoboa Hana i Henryja Baea, suosnivače brenda Syro, muškarci u štiklama predstavljaju poprilično rizičan trend.
Stvarajući nosive visoke potpetice za muškarce i rodno neusaglašene ljude, oni njeguju zajednicu kreativnih queer osoba, zainteresiranih za eksperimentisanjem sa petama u svakodnevnim prilikama. Ovaj proces je, kažu, također bio od velike važnosti u njihovim vlastitim pričama o rodnom identitetu.
Naime, Han i Bae željeli su nositi razne štikle u njihovoj veličini. Međutim, na tržištu gotovo nikako nisu mogli pronaći ono što bi im odgovaralo. Prije dizjaniranja vlastitih štikli, dizajnerski dvojac štikle je uglavnom nosio za Halloween ili paradu ponosa. Nakon testiranja tržišta koje je počelo 2016. godine, dobili su ogromnu podršku širom svijeta zbog čega su se odlučiti učiniti štikle dostupnim muškarcima svakodnevno. Među onima koji ih podržavaju je i popularni muzičar Sam Smith koji ne krije da je homoseksualac.
"Prve štikle u velikim brojevima postaju stvarnost. Mi smo dio mnogo većeg generacijskog pokreta", kaže Shaobo.
Kako kažu njujorški dizajneri, nihovi kupci su osobe koje uzbuđuje život i koje žude za slobodom.
"To su osobe koje se svađaju, prave probleme i buntovne su, a mi ih volimo zbog toga", kaže Shaobo.
U kolekciji Syro mogu se pronaću razni modeli štikli, od onih klasičnih do ekstravagantnih sa visokim punim ili tankim petama. Shaobo i Henry kažu kako inspiraciju za nove modele pronalaze u svakodnevnom razgovoru o ličnim željama.
"Dijalog obično ide u smjeru: 'Želim ženske čizme na štiklu ali sa krupnom petom koja će biti čvršća. Prednji dio također mora biti širi da bi mi bilo udobnije...'", otkriva Shaobo.
Upravo takve i jesu njihove štikle, udobne i stabilne, tvrde njihovi brojni kupci. Svi modeli mogu se kupiti putem Syro online trgovine, a koštaju između 160 i 250 dolara.