U zavodljivom izdanju
28

Nova kampanja Calvina Kleina je "zapalila" društvene mreže: Bad Bunny u donjem vešu pokazao tetovaže

Piše: N. O.
Foto: Mario Sorrenti/Instagram
Foto: Mario Sorrenti/Instagram
Društvene mreže jutros je "zapalila" nova kampanja brenda Calvin Klein s Bad Bunnyjem u glavnoj ulozi, a karakteristično za ovaj brend - portorikanski muzičar pozirao je samo u Calvin Klein donjem vešu.

Bad Bunny je danas predstavljen kao zaštitno lice nove proljetne kampanje Calvin Klein donjeg veša, koju je snimio legendarni Mario Sorrenti. Reper se pridružuje mnogim poznatim muškarcima poput Jeremy Allen Whitea, Justina Biebera i Marka Wahlberga koji su ranije bili zaštitna lica brenda.

Za novu kampanju Bad Bunny ne nosi ništa osim svojih tetovaža i bijelih Calvin Klein gaćica, a snimak i fotografije podijeljene na profilima brenda od jutros su "zapalile" društvene mreže.

"Na ovome se radilo već neko vrijeme, bilo je zadovoljstvo vidjeti kako je konačno zaživjelo", rekao je Bad Bunny u saopštenju za javnost, "Uzbuđen sam i zahvalan na prilici da budem dio kultne kampanje ovog brenda, a snimanje u Portoriku učinilo ju je mnogo posebnijom i autentičnijom".

Fotografije su popraćene videom postavljenim uz njegovu pjesmu "EoO", a izazvale su na hiljade komentara u kojima se njegove obožavateljice zahvaljuju brendu na ovakvim izazovnim snimcima.

"Najlakši i najupečatljiviji način da stavim svoj potpis na bilo koji projekat je uvijek kroz muziku", rekao je reper za GQ.

Calvin Klein snimanja imaju prilično rigorozne standarde fizičke kondicije koje su postavili prethodni slavni muškarci poput Davida Beckhama koji su pozirali za kampanje, a Bunny je uložio sve potrebne napore da to postigne.

"Imao sam čitavu rutinu fokusiranu na svoju tjelesnu građu i postizanje najbolje forme za ovu kampanju", priznao je za GQ .