U nedjelju je luksuzna modna kuća održala reviju za sezonu proljeće 2022. pod nazivom "Clones" a tema je bilo istraživanje "stvarnosti kroz prizmu tehnologije".
"Da bi ilustrirali ovaj koncept, svaka odjevna kombinacija u kolekciji Spring 22 predstavljena je na Elizi Douglas, umjetnici koja je ili otvorila ili zatvorila svaku reviju i pojavila se u većini kampanja brenda u posljednjih nekoliko godina," napisali su iz Balenciage.
U videu koji je režirao Quentin Deronzier, Eliza se pojavljuje kao niz digitalnih klonova. Revija je prikazala širok spektar izgleda koji su se oslanjali na Balenciagin tradicionalni stil - uključujući puff jakne i kapuljače, ali je pažnju ukrala nova saradnja s Crocsom.
Balenciaga & Crocs are teaming up for this croc-heel combo…they cost $850!
— Kris Anderson (@KrisAndersonTV) June 8, 2021
Thoughts? pic.twitter.com/TinHEgSLcq
Modni odnos dviju marki započeo je 2017. pod vodstvom Balenciagine kreativne direktorice Demne Gvasalie.
Nova verzija kroksica moći će se kupiti po cijeni od 850 američkih dolara.