Novogodišnji editorijal s Džejlom Glavović: 2019. godina je bila i više nego uspješna
Tokom 2019. godine Džejla je snimila niz značajnih kampanja u Bosni i Hercegovini, kao i Evropi, među kojima je najznačajnija za njemački brend Woolworth. Pored toga, postala je zaštitno lice grupacije Astra Borovo i prva brand ambasadorica iz BiH za Opel South East, te ambasadorica SkinCare Clinic, medicinsko - estetskog centra iz Sarajeva i Udruženja "Dajte nam šansu".
"Protekla godina je u posljednjih deset bila jedna od najuspješnijih. Radila sam i snimala značajne projekte i kampanje, među kojima se ističe najveća izložba skupocjenog nakita i satova u Baselu - Baselworld. Zatim fotografisanje za njemačku kompaniju Woolworth, što znači da je ova kompanija otkupila autorska prava na korištenje fotografija za pakovanje za ženske čarape za period od deset godina. Pored toga, otkupili su prava i za outdoor kampanje za naredne godine za tržište Europske unije", rekla nam je Džejla.
Svjetski uspjeh nekad i sada
Džejla je jedna od rijetkih modela iz naše zemlje koja je napravila zavidnu internacionalnu karijeru. Kaže nam da je nekada na internacionalnoj modnoj sceni bh. modelima bilo jako teško ostvariti uspjeh jer je naše tržiste bilo potpuno neistraženo i nisu ga posjećivali internacionalni skauti. No, sada Džejlina modna agencija Swan Models Management u saradnji sa sestrinskom agencijom "Relatum Models" iz Zagreba radi na plasiranju novih modnih lica na inostrano tržište.
S tim u vezi je Džejlinu 2019. godinu obilježio i projekt "Budi novo modno lice". Naime, ona je zajedno s partnerima iz Zagreba organizirala osam kastinga širom Bosne i Hercegovine. S ekipom je zalazila u osam bh. gradova, pa je tako na kraju imala više od 600 prijavljenih takmičara od kojih su izabrani najbolji.
"Za vrijeme kastinga smo pronašli zanimljiva, drugačija lica koja traži inostrana modna industrija. Potom je uslijedio bootcamp za finaliste tokom kojeg smo radili s njima na pravilnom hodanju, držanju, poziranju. Održali smo i predavanja o pravilnoj ishrani s nutricionistima, radili na pravilnoj tjelovježbi sa profesionalnim trenerom, te razgovarali sa psihologom o izazovima koji posao modela nosi. Nakon intenzivnog bootcampa uradili smo finalni show na kojem smo domaćoj interesnoj publici i skautima nekih od najpoznatijih modnih agencija iz Milana, Londona, Pariza, Barselone, Hamburga i New Yorka predstavili deset djevojaka i šest momaka", rekla nam je Džejla i dodala kako je jedna od djevojka već potpisala ekskluzivni ugovor.
Kazala je i da za posao modela nije dovoljna samo želja, te da je osim fizičkog izgleda veoma bitan karakter, disciplinovanost, zrelost i samostalnost.
Majčinstvo i modeling
Iako je prije sedam godina postala majka dječaka Omara, Džejla nikada nije prestajala raditi, no priznaje nam da je rođenje djeteta pozitivno utjecalo na njenu karijeru.
"Sada više cijenim sebe i svoje slobodno vrijeme i pomno biram s kim radim i kako radim. Biram kampanje i reklame koji su prikladni mome karakteru i ulogama koje imam kao majka i supruga", rekla nam je.
Nastupajuća 2020. godina za Džejlu će biti radna. Već u februaru spakovat će kofere i otputovati u Njemačku i Italiju raditi kataloge.
"Iduća godina bit će radna. Trebam ispratiti dogovore i pregovore za modele koji su ušli u finale projekta 'Budi novo modno lice' i koji su skauti izabrali. Pored toga, imam i svoje godišnje ugovore s klijentima tako da je kod mene sve gotovo isplanirano“, kazala je.
Na kraju razgovora Džejla nam je kazala da će Novu godinu dočekati van BiH sa porodicom, te da će u ponoć zaželjeti samo jednu želju: zdravlje za sebe, porodicu i prijatelje. Isto je poželjela i čitateljima portala Klix.ba.
Fotografije novogodišnjeg editorijala na kojem Džejla nosi brendove grupacije Astra Borovo snimljene su u prelijepom ambijentu apartmana Frutis na Bjelašnici. Za frizuru se pobrinuo frizerski studio "Ko te šiša?, a make up je radio Sanjin Egon.