Kada su u pitanju sedmice mode koje su se održavale u prethodnim mjesecima, od četiri glavne modne prijestolnice, New York i London su se odlučili za pretežno digitalne modne revije, sa neobičnim prezentacijama koje su dizajneri pripremili za mali broj novinara i kupaca.
U Milanu i Parizu su se ipak održale revije, ali sa manjim brojem publike i poštovanjem strogih mjera socijalnog distanciranja. Međutim, neki brendovi su su se ipak odlučili isprobati nešto drugačije.
To "drugačije" se manifestovalo na razne načine: od održavanja revija izvan rasporeda koji su predviđeni na sedmicama mode, predstavljanja kolekcija uz pomoć modnih filmova i u virtualnoj stvarnosti ili slanje propagandnih materijala novinarima i kupcima u cilju predstavljanja novih komada odjeće. Svi su uživali različit stepen uspjeha.
Međutim, sa svih ovih različito organizovanih modnih događaja izdvajaju se zajednički trendovi koji su obilježili modne piste, bilo one virtuelne ili tradicionalne.
Pandemija koronavirusa utjecala je na dizajnere i njihove kreacije koje su se prilagodile "radu od kuće" koji je bio zastupljen u toku prethodne godine, te je tako udobnost došla u prvi plan kroz hlače širokih nogavica, sportske trenerke te maxi široke haljine.
Magazin Vogue ističe da dizajneri nisu izostavili glamur sa svojih revija te su u kolekcijama pripremili brojne šljokičaste komade uz pomoć kojih možete kreirati "disko atmosferu u dnevnom boravku".
Još jedna zajednička karakteristika većeg broja modnih kreatora jeste korištenje recikliranih materijala i zakrpa, stavljajući fokus na očuvanje okoline.
Pored navedenog, Vogue izdvaja sljedeće trendove kao najvažnije za predstojeću sezonu:
Monohromatske kombinacije
Maxi haljine