Primjer lošeg marketinga
2

Poznati brend donjeg veša na meti kritika: Priča o osnaživanju jednaka "prodavanju magle"

I. B.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Mnoge žene koje imaju problem sa viškom ili manjkom kilograma često su u problemu kada su u potrazi za veličinama odjevnih predmeta. Stoga, pojedini brendovi pokušavaju da im se prilagode, no sada se jednom od njih potkrala greška.

Poznati brend donjeg veša Extreme Intimo našao se na meti kritika nakon lansiranja nove kampanje. Iako su imali dobru namjeru, mnogi su primijetili kako je sve ustvari samo "priča za malu djecu".

Posljednjom kampanjom "(ne)savršena" spomenuti brend želio se deklarisati kao "body positive", odnosno poručiti kako su svaki dio i oblik ženskog tijela lijepi te da se žene trebaju osjećati ugodno u svojoj koži.

Iako bi sasvim logičan slijed bio da, nakon kampanje u kojoj plus size modeli reklamiraju donji veš, takve veličine možemo naći i u samoj trgovini, ovoga puta to nije bio slučaj.

Ljudi su primjetili kako svoje prizvode nude samo u veličinama od 36-44, što isključuje veliki broj žena koje nose manje ili veće veličine od navedenih.

Sve je krenulo jednim jednostavnim pitanjem.

"Je l' ima broj veći od XL, nemojte da se blamirate da ste body positive ako nemate", napisala je Vanja Bursać.

Uslijedio je i odgovor, koji je razljutio njihove pratitelje.

"Znamo da neće svako naći odgovarajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali naš cilj nije da prodamo robu, već da pošaljemo mnogo jaču i važniju poruku - da je svaka žena savršena, bez obzira koji broj nosi", napisali su.

Dodali su i kako ih nije "blam" njihovog asortimana, već da su ponosni na modele, krojeve i jer je sve prirodno.

"Znači, body positive ste, ali samo ako je žena od 36 do 44. Niko vas ne tjera da se deklarišete tako, sami ste to potencirali", napisala je Vanja i dodala kako na pogrešan način traže pažnju.

Sve je pokrenulo još veću raspravu, a mnogi nisu krili nezadovoljstvo onim što vide.

Između ostalog, naglasili su kako širenje pozitivne energije nije dovoljno, već da ukoliko stvarno žele da prodaju osnažujuću priču, trebaju u potpunosti stati iza nje.

Čini se da su izgubili i neke vjerne kupce
Čini se da su izgubili i neke vjerne kupce

Neki su se požalili kako u njihovim trgovinama nikada nisu pronašli odgovarajuću veličinu.

"44 je daaaaleko od većeg broja", "Otišla sam na vašu stranicu kad ono i dalje ne vidim veličine 32, 34, i XL+", "U vašim prodavnicama nikad nisam našla svoju veličinu grudnjaka, uvijek ih imate samo za fit osobe", "Nije fora napraviti fensi video, nego proizvod koji se prodaje i u veličinama 34 i 50", "Dugujete mnogim ženama izvinjenje", pisali su nezadovoljni korisnici.

Mnogi su zaključili kako je stvar u veoma lošem marketingu, kojim se danas svi pokušavaju baviti.

"Ostave prodavačicama da im vode Instagram i onda su kao ozbiljni marketing stručnjaci", "Niste specijalni ni po čemu osim po katastrofalnom marketingu", "Osim na marketingu, trebate poraditi sa stručnjacima za komunikaciju", "Jeftin marketing koji je grozan i poražavajući", samo su neki od komentara.

Posebnu pažnju privukao je i dio njihovog komentara u kojem piše da, ako neko ne može naći ništa za sebe, u njihovom asortimanu pronađe poklon za prijateljicu.

Mnogi su to razumijeli na način da je poenta ove marke samo da se "kod njih ostave pare".

Ipak, u konačnici su uputili javno izvinjenje na svojim društvenim mrežama.

"Naš ton komunikacije nije bio u duhu našeg brenda, vrijednosti koje propagiramo i zbog toga nam je iskreno žao. Znajte da radimo iskreno i da se trudimo da budemo što bolji", napisali su i obećali kako će se u njihovoj ponudi uskoro naći i male i velike veličine.

Iako sigurno nisu imali loših namjera, ovaj brend jako je razljutio pratitelje, a sudeći po svemu, i ostao bez jednog dijela njih. Sada još ostaje da vidimo da li će održati svoje obećanje.