Prve informacije upućuju na to da im je dobit pala za 25 posto, s 330 milion pala je na 282 miliona eura, dijelom zbog pada potražnje u Kini i Italiji. Ali, Prada je saopćila kako 2016. godinu vidi kao prekretnicu.
U razmatranje će uzeti cijene, raznolikost proizvoda i online marketing. Prihodi su im pali za 15 posto, odnosno 1,55 milijardi eura u odnosu na ovo doba prošle godine, a ove godine u aprilu Prada je objavila kako je ostvarila najnižu dobit u posljednjih pet godina.
Od kupaca su ranije dobijali kritike da im je prodaja opala zbog otvaranja previše novih trgovina i jer nisu na vrijeme uložili u online prodaju.
Prada je saopćila da su na pravom putu s planovima da udvostruče prodaje putem e-trgovine u naredne dvije godine, povećaju broj proizvoda na tom tržištu, posebno cipela.
Također će proširiti svoje aktivnosti na društvenim mrežama i poradit će da im ciljna skupina kupaca budu 20 i 30-godišnjaci. Kompanija će dodatno poraditi na potencijalnom lansiranju proizvoda i prodaju na Instagramu.
Ova informacija dolazi u vrijeme kada je rival luksuznog brenda Mulberry, poznat po svojim kožnim torbama, prijavio trostruku dobit u junu, nakon prelaska na više pristupačne proizvode. Mulberry se u posljednjih nekoliko godina bori s tržištem, jer se pokazalo da ne mogu izaći na kraj s brandovima kao što su Prada i Fendi.