Vatrenocrveno izdanje
40

Rihanna je zvijezda nove kampanje donjeg veša: Boju kose sparila s komadima odjeće

N. O.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Pjevačica Rihanna posljednjih godina fokusirala se na svoje brendove kozmetike i odjeće više nego na svoju muziku, a sad je upravo ona glavna zvijezda kampanje koja prati saradnju njenog brenda Savage x Fenty s Dieselom.

Rihanna je za ovu priliku pozirala u donjem vešu koji se upravo može naći u ponudi njenog brenda i to u crvenom korzetu, gaćicama te halterima. Kosu je sparila s bojom ovog kompleta donjeg veša, a vatrenocrvenom izdanju dodala je i plavu bundu.

Također, na sebi je imala i slip spavaćicu koju je za fotografisanje spustila niz bokove kao suknju.

"Dugo iščekivana Diesel saradnja je konačno dostupna", navedeno je uz fotografije.

Podsjetimo, Rihanna je i ranije bila glavna zvijezda kampanja svojih brendova te je rado pozirala predstavljajući nove komade donjeg veša koje nudi.

Nedavno je pjevačicu s prvog mjesta liste najbogatijih muzičarki svijeta svrgnula Taylor Swift. Prestigla je ​​Rihanninu trenutnu neto vrijednost od 1,4 milijarde dolara.

Iako Rihanna još uvijek nosi titulu "najbogatije muzičarke svih vremena", nakon što je jednom dostigla vrhunac neto vrijednosti od 1,77 milijardi dolara, Swift bi uskoro mogla da preuzme i tu titulu.