Rolex predstavio dosad najneobičniju verziju svog kultnog modela sata, dolazi s emotikonima
Na sajmu Watches and Wonders u Ženevi, Rolex je predstavio tri nova modela svog kultnog Oyster Perpetual Day-Date 36 sata, koje još naziva i "vremenskim žigom s emocijama".
Međutim, niti jedan od modela sa šarenim brojčanicima i savršenim funkcionalnostima, nisu uspjeli privući toliko pažnje koliko je to učinio model Rolexa s emotikonima, a ono što ga čini još posebnijim je to da on ne prikazuje niti vrijeme, ni datum.
Na mjestu gdje se inače prikazuje datum, ovoga puta mijenjaju se emotikoni, njih 31, uključujući između ostalog i znak mira, srce, pandu, djetelinu s četiri lista, lice s poljupcem te logo Rolexa.
S druge strane, brojke su zamijenjene sa, kako je Rolex naveo, sedam inspirativnih riječi, a one su: sreća, vječnost, zahvalnost, mir, vjera, ljubav i nada.
Iako su na zvaničnoj stranici ovog švicarskog brenda dostupni svi najnoviji modeli satova za 2023. godinu, to ne vrijedi i za ovu verziju. No, on se spominje u njihovom odjeljku s vijestima, gdje su napisali kako: "prikazujući novu emociju svakoga dana, ovaj sat unosi element spontanosti u svakodnevni život svog vlasnika i omogućuje mu da u očitavanje vremena uloži svoje promjenjivo raspoloženje".
Model je izrađen od 18-karatnog žutog, bijelog ili everose zlata, a Rolex je potvrdio da će novi satovi imati njegov najnoviji vječni mehanizam 3255, kao i President narukvicu, koja je ekskluzivna za Day-Date modele.
Iako nisu otkrivali cijenu, pretpostavlja se da će sat koštati više od 30.000 dolara, što je početna cijena zlatnih modela Oyster Perpetual Day-Date 36.
Naime, prilikom lansiranja 1956. godine Day-Date je bio velika inovacija - prvi ručni sat s kalendarom koji je, osim datuma, pokazivao dan u sedmici ispisan u cijelosti u prozoru u obliku luka na brojčaniku - što je bio tehnički podvig u to vrijeme.
Posljednji model je, dijelom i zbog toga, izazvao veliku pažnju javnosti, no mnogima se nije dopao ovaj način "iskazivanja hrabrosti" Rolexa, dok većina ljudi misli i kako je riječ o dobroj prvoaprilskoj šali.
"Sat definitivno ne izgleda kao tvornički Rolex. Nikada ne bih mogao zamisliti da će napraviti Day-Date, a da se dan i datum ne vide na diskovima kroz brojčanik. Ali to je definitivno nešto što je uzburkalo javnost i pokrenulo priču, što je vjerovatno i bila poenta", rekao je stručnjak Eric Wind iz Wind Vintagea o ovom modelu.
Jedno od objašnjenja koje su obožavatelji ponudili je i to da je Rolex ovaj model stvorio kao podršku borbi osobama s autizmom, što bi moglo imati smisla budući da se Svjetski dan svjesnosti o autizmu obilježava također za koji dan, odnosno 2. aprila.
O čemu se tačno radi, još uvijek nije potvrđeno. Za ljubitelje tradicionalne elegancije i luksuza, ovaj sat možda neće naići na blagonaklonost, no za ljubitelje i kolekcionare jedinstvenih i rijetkih modela, svakako je da će on biti pun pogodak.