Nova marka "Hoodie"
362

Sarajevski kreativci osvojili regiju nesvakidašnjim kreacijama i veselim tonovima

N. C.
(Foto: Vanja Lisac)
(Foto: Vanja Lisac)
Novi modni brend "Hoodie", iza kojeg stoje sarajevski kreativci Barbara Peleš Stroil, Đejla Mahmutović i Timur Stroil, privukao je pažnju brojinih trendsetera koji su svoje garderobere obogatili originalnim modelima koji su izašli iz radionice ovog trojca.

Nesvakidašnje kreacije koji se ističu originalnošću i razigranim bojama osvojile su sve zaljubljenike u modu, ali i one s osebujnim stilom u našoj zemlji i regionu.

O magiji koja izlazi iz njihovog kreativnog studija, ali i izgradnji modnog imena za Klix.ba govorio je Timur Stroil, jedan od kreativaca brenda "Hoodie".

"Ideja je u svakom od nas postojala od prije, no očito za nas nije bio pravi trenutak. Poznajemo se dugo i znamo koliko možemo skupa, jer nam se svjetovi podudaraju, ali trebao je taj trenutak kad odlučite i napravite prvi korak u ideji koju ćete pustiti iz sebe. Napravili smo taj korak onda kada je čitav svijet stao, krajem prošle godine", kazao je.

U decembru 2020. lansirali su prvi "Hoodie" proizvod, nakon kojeg su stigle odlične reakcije iz cijele regije.

Jakna iz nove zimske kolekcije (Foto: Vanja Lisac)
Jakna iz nove zimske kolekcije (Foto: Vanja Lisac)

U svijetu hiperprodukcije teško je graditi novo ime, naročito ako je vaša sfera djelovanja moda. Međutim, kada ste sigurni u ono što najbolje radite, kako kaže, onda to brzo primijete i drugi.

"Ljudi prepoznaju to što radite, danas ih ne trebate uvjeravati da je to nešto posebno, drukčije, kvalitetno..., oni se vide u tome ili ne. Nas su prepoznali oni koji znaju da prepoznaju, mi smo kao neka tačka koja povezuje različite tipove ljudi, jer nas kupuju svi. Također, regija odlično reaguje, a tek smo na samom početku. Brend gradimo zajedno s našim kupcima", dodaje.

"Dizajn je sofistcirani proces kojem nema kraja, puno ideja od kojih još uvijek sve ne mogu doći na red, ali hoće. Svaki proizvod je pažljivo konstruisan i urađen, uz sve potrebne prepravke i fitinge. Svi naši saradnici koji su karika u procesu izgradnje proizvoda daju svoj maksimum, a radimo samo s najboljima", dodao je.

Kreativnim pristupom dizajneri stvaraju modnu magiju, a to je kompleksan proces koji počinje od ideje i vizije, a preko kreiranja crteža dolazi do stvaranja konačnog proizvoda.

Za izrađivanje originalnih odjevnih predmeta, potrebne su jedinstvene ideje, što iziskuje i stalnu inspiraciju koju ovaj trio crpi iz okoline koja ih okružuje.

"Ideju može stvoriti svašta, od muzike koju ste čuli ili slušate u tom momentu, fragmetna doživljaja koji su ostavili dojam na vas i ako imate dobru vizuelnu selekciju, onda ti fragmenti budu savršeno pročišćeni. Osjećaj za vizuelnu estetiku, jer volite kad je sve lijepo oko vas i na svoj način posebno. Ideju vam može dati miris, ukoliko imate osjećaj kojim miris možete da oživite i pretvorite ga u drugi oblik", naveo je.

Duksevi su samo jedan od proizvoda koje proizvode (Foto: Vanja Lisac)
Duksevi su samo jedan od proizvoda koje proizvode (Foto: Vanja Lisac)

Iako je njihov naziv "Hoodie", duksevi su samo jedan od proizvoda koje rade, a u budućnosti žele dodatno prošititi asortiman.

Želja im je proizvoditi obuću, torbe i razne modne dodatke, ali proširenje asortimana izvršit će tek kad nađu kvalitetne saradnike.

"Upravo smo završili kolekciju jesen/zima fenomenalnim unisex jaknama i dvostranim kaputima, koje jedva čekamo da pokažemo publici, jer je famozno. Završili smo snimanje jednog dijela kolekcije i sva odjeća sa snimanja je prodata isti dan", kazao je.