Romeo Beckham je prošle godine debitovao u svijetu mode i to za Burberry. S obzirom na uspjeh prošle kampanje, britanski brend je opet pozvao 12-godišnjeg Beckhama koji je bio zvijezda božićne kampanje.
Romeo, koji je drugi najstariji sin Davida i Victorije, je bio u centru pažnje Burberry kampanje nazvane "Iz Londona s ljubavlju".
Beckham ponosno nosi britanske etikete koje potpisuje glavni kreativni direktor Christopher Bailey. Talent je naslijedio od majke Victorije. Romeo također glumi u kratkom filmu.
Govoreći o kampanji i radu sa mladima Beckhamom, Christopher Bailey je rekao: "Ova svečana kampanja je proslava svega što volimo u Burberryju, kapute, šalove od kašmira, odličnu muziku, naše britansko vrijeme i rad sa velikim i talentovanim ljudima".
Za Romeo je rekao da ima šarma, stila i veliku energiju, te da mu je drago da je glavna uloga u svečanoj kampanji.
Možda vas zanima
Savjeti nutricionistkinje
Šta je bitno da uradite nakon prejedanja da smanjite nadutost i potaknete probavu
Inspiracija za praznike
Pronašli smo novogodišnje ukrase po pristupačnim cijenama koji će upotpuniti svačiji dom
Vezani članci