S novim konceptom
1.5k

Španski modni gigant Mango se vraća u BiH: Uskoro otvaranje prodavnice u centru Sarajeva

Klix.ba
Mango se vraća u BiH
Mango se vraća u BiH
Španski retail lanac Mango, jedna od vodećih modnih grupa u Evropi, vraća se u Bosnu i Hercegovinu, ovoga puta u obliku franšize, a kupce očekuje i poseban novitet, saznaje Klix.ba.

Svoju novu prodavnicu Mango će otvoriti u centru Sarajeva, tačnije u Aria Mallu na Trgu djece Sarajeva, a posebna će biti po tome što će je odlikovati najnoviji koncept New Med.

Radi se o odražavanju duha i svježine brenda pod utjecajem mediteranske kulture i načina života, a čiji je ključni aspekt, između ostalog, održivost. Spomenuti koncept vlada u samo nekoliko trgovina grupe širom svijeta, a sada će se na taj popis upisati i glavni grad BiH.

Kroz 40 godina inspirativne mode, Mango je globalna kompanija sa dizajnom i kreativnošću u središtu svog poslovnog modela. Sa korijenima u Barceloni, jednoj od kolijevki tekstilne industrije u Evropi, kompanija već četiri decenije gleda u budućnost i inspiriše svijet svojom strašću prema modi i načinu života kroz jednu drugačiju ponudu vrijednosti.

Mango se vraća u BiH
Mango se vraća u BiH

Osnovan 1984. godine od strane Isaka Andica, predsjednika kompanije, Mango kupcima donosi najaktuelnije trendove sa svojim prepoznatljivim DNK-om, prožetim jedinstvenim dizajnom i vrhunskim kvalitetom.

Nova Mango prodavnica će biti mjesto stila posvećeno mladoj, urbanoj i poslovnoj ženi. Kolekcije će odražavati ljubav prema mediteranskoj kulturi i energiji, pružajući savršenu kombinaciju stila i funkcionalnosti za moderne žene koje uživaju u dinamičnom gradskom životu.

Za kraj, vrijedi spomenuti i da Mango svoju 40. godišnjicu slavi sa historijskim prodajnim rekordom u 2023. godini, u kojoj je brend dostigao 3,1 milijardu eura u gotovo 2.700 trgovina na više od 115 tržišta na pet kontinenata i novim strateškim planom 2024-2026 sa ciljem promovisanja svojih jedinstvenih vrijednosti, posvećenosti inovacijama i održivosti te promociji prodaje kroz veliko proširenje svog skladišnog parka i rast svih kanala prodaje.