Rijetko kad držeći se regularnih mjesta za svoja sezonska izvođenja, Ford je poznat po svom prepoznatljivom nastupu i održavanju klime ekskluzivnosti pozivajući samo odabrane i često eksperimentišući i sa samim medijom izvođenja.
Prošlog februara Ford je oglasio da će svoju kolekciju ženske i muške odjeće za jesen-zimu 2016 predstaviti u ranom septembru, zajedno sa dostavom odjeće u prodavnice. Ovo je netipično za modnu industriju, koja obično nove modne kolekcije predstavlja nekoliko mjeseci prije nego odjeću načini dostupnom za kupovinu. Fordov način, poznat kao "vidi sad, kupi sad" usvajaju i druge marke visoke mode, poput Burberryja, sugerišući da bi ova sezona mogla biti radikalna tačka u načinu na koji se moda predstavlja i konzumira.
"Ove godine radim nešto novo, a to je da ćete moći kupiti odjeću kada se pojavi na pisti", rekao je Ford.
Ford je pojasnio svoj pristup time da u savremenoj kulturi svi žele sve istoga trenutka.
"Kada možeš kupiti nešto online i dobiti to istoga dana isporučeno na kućnu adresu, kao što se sada može uraditi u mnogo ključnih gradova, čini se čudna pomisao da se odjeća gleda online i da je svuda prisutna, ali da se ne može kupiti narednih 5 mjeseci", rekao je Ford.
Svoju najnoviju kolekciju Ford je otkrio ranije ove sedmice u karakteristično intimnom okruženju: večera u Four Seasons u njujorškoj Seagram Building. Prisutne su bile poznate ličnosti poput Julianne Moore, Toma Hanksa, Rite Ore i Iman.
Ford trenutno također promoviše svoj novi film "Noćne životinje" (Nocturnal Animals).
Upitan da li su bolji ljudi u filmskoj ili modnoj industriji, Ford je imao diplomatski odgovor.
"Moram iskreno reći da je modna industrija teža, da je vjerovatno najteža industrija na svijetu", rekao je on.