Transrodna plesačica Leiomy Maldonada novo lice Nike BeTrue kampanje
U novom videu za Betrue kolekciju, Leiomy i grupa plesača izvode "voguing" – ples koji je bio popularan šezdesetih godina među gej i transrodnim osobama u Harlemu. Vogue ples popularizirala je Madonna devedesetih godina svojim istoimenim hitom.
U videu kojeg je režirala Daisy Zhou možete vidjeti kako Maldonado i plesači treniraju u studiju i nastupaju na gradskim ulicama, dok Angel Ramirez postavlja pitanja poput: "Šta biste uradili kako biste obilježili ovaj svijet?" i "Koji anđeli su vam dali svoja krila?".
BeTrue kampanja dio je Equality kampanje koju je Nike pokrenuo još u februaru u cilju jednakosti za sve sportiste bez obzira na rasu, spol, socijalni status i seksualno opredjeljenje.
Ova je druga reklama Nikea u kojoj glavnu ulogu ima transrodna osoba. Prošle godine glavnu ulogu u njihovoj videokampanji imao je Chris Mosier, prvi transrodni sportaš koji se kvalifikovao za američku mušku momčad na Olimpijskim igrama.