Tako je i ponuda grada Mostara postala bogatija za više od 10 vodećih najpoznatijih imena svjetske mode koji se nalaze u muškom odjelu "Premium" u Kući mode Mostar, među kojima su: Hugo Boss, Boss Orange, Polo Ralph Lauren, Basefield, Replay, Lacoste, Bugatti, Pepe Jeans, Mac i dr… Kuća mode Mostar i 'Premium' muški odjel, ukazuje poštovanje prema muškarcima prefinjenog ukusa i sigurno će postati nezaobilazno mjesto svima koji znaju prepoznati ovu jedinstvenu ponudu.
Svečano otvorenje "Premium" muški odjel u Kući mode Mostar je vodila Njegica Balorda Moro, koja je mnogobrojne prisutne ljubitelje mode upoznala s konceptom Kuće mode Mostar. Nakon što se prisutnim zvanicama obratio Željko Herceg, predstavnik Kuće mode Mostar, uslijedio je photo session i modni performans kojim su predstavljeni najnoviji trendovi muške mode za proljeće/ljeto 2015. iz Pariza, Milana, Londona, New Yorka.
Profesionalni manekeni modne agencije ABC Models, pozirali su pred objektivom modnog fotografa Ensad Adilović Kinez, a posebnu pažnju na samom početku modnog performansa privukli su atraktivni Mirza Karahasanović, aktuelni mister BiH, koji će predstavljati našu zemlju na svjetskom izboru Mister World, te Mevludin Bijelić, Best Model BiH 2014. koji je prošle godine u Bugarskoj na svjetskom izboru osvojio prestižnu titulu Best Model Balkan 2014. Mevludin je specijalno za ovu priliku došao iz Istanbula, a čekaju ga novi poslovni angažmani u Šangaju, Beijing, Singapure ili New York.
Kuća mode u Mostaru prostire se na 2000 kvadratnih metara prodajnog prostora, i sjedište je poduzeća 'B&B New Look' d.o.o. koje posluje od 1997. godine, a u svom vlasništvu, osim Kuće Mode posjeduje 12 poslovnica 'Retro Shoes' i 5 poslovnica 'Retro Home' u BiH. Ukupno zapošljava 110 radnika te je u svojoj branši među poželjnijim poslodavcima.
Brand Retro je dobio nagradu SUPERBRANDS BiH za 2014. godinu te planira daljnje širenje maloprodajne mreže (i Shoes i Home) kako u BiH tako i u susjednim državama. U sklopu Kuće Mode također posluje i caffe bar 'RETRO Caffe', gdje su prisutni uzvanici nastavili druženje...
"Koncept muškog odjela 'Premium' u Kući Mode Mostar je povezivanje svjetskih poznatih brendova, u tzv. shop-in-shop concept. Na ovaj način, poznati pojedini svjetski brendovi su dobili vlastiti prostor odnosno “prostor-u-prostoru”, koji je osmišljen I opremljen u skladu s njihovim svjetskim standardima. Dizajn butika "Premium", koji zauzima površinu od 400 kvadratnih metara, predstavlja novi, sofisticiraniji i glamurozni koncept brenda. Pažljivo birani materijali i pažnja na detalje čine 'Premium' muški odjel u Kući Mode Mostar, jedinstvenim mjestom za kupovinu", izjavio je izvršni direktor "B&B New Look" d.o.o. Mostar, Željko Herceg.
"Po mom mišljenju, 'Premium' muški odjel u Kući Mode Mostar, nudi jedinstveni ugođaj vrhunske kupnje. Ono što se meni najviše sviđa u je taj da se osjećam ugodno prilikom kupnje, odlično je kada na jednom mjestu imate najnovije trendove iz svjetskih modnih prijestolnica, kada osim udobnih i prostranih garderoba unutar prostora, imate osoblje koje svojim klijentima nudi individualan pristup, kada imate mogućnost biranja odjeće uz savjete osobnog stiliste, i kada kao član Loyality kluba imam niz dodatnih pogodnosti", izjavio je Mevludin Bijelić, najbolji muški model BiH 2014 godine, naglasivši da mu se naročito dopala najnovija kolekcija Hugo Boss brenda, koji već godinama važi za simbol prestiža muške mode i stila.
"Putovao sam svuda po svijetu, I ovaj koncept kada na jednom mjestu imate vrhunske svjetske modne brendove, prepoznali su kupci širom svijeta kao najbolje trgovine u svojim gradovima. Siguran sam da će i Mostarci ali i svi građani BiH to prepoznati I da će definitivno posjetiti 'Premium' muški odjel u Kući Mode Mostar. Meni su posebno zanimljivi modeli Pepe Jeans, koji zadnjih godina, svojim ležernim stilom, postavlja trendove odijevanja u svijetu", rekao je aktuelni Mister BiH, Mirza Karahasanović.
Ono što se naročito dopalo Njegici Balorda Moro i njenom suprugu je profinjenost krojeva, kvalitet materijala i jedinstvenost modnog izričaja kroz odijela koju je pokazala linija modne kuće Boss Orange, koji je u svijetu poznat kao brend namjenjen za muškarce koji vole biti posebni.